weddenschap met broer, konijn apporteren!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

matedor

weddenschap met broer, konijn apporteren!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 16:54

hoi,

ik heb een konijn genaamd puck die ontzettend leergierig is en zo op comando een rondje kan draaien en kan opzitten. maaaaarrr ik heb dus net een weddenschap met mijn broer gemaakt dat ik puck kan leren apporteren. maar is dit wel realistisch? kun je dit een konijn wel aanleren? of heb je er gewoon heel veel rust voor nodig? heeft iemand ervaring met dit soort dingen aanleren? of heeft er iemand zin om te volgen hoe de vorderingen gaan? ik ben zelf ontzettend benieuwd of het lukt :')

ik werk met een clicker en als beloning een brokje (zn eigen voer) puck is heel leergierig maar als je te lang doorgaat vind hij het er niks meer aan. ik werk met hem in de ren met het deurtje naar zn hok, wel probeer ik altijd te stoppen op het hoogtepunt voordat hij het niet meer leuk vind

meet puck:

Afbeelding

Afbeelding

Floemii

Re: weddenschap met broer, konijn apporteren!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:03

Wat een dotje! wat voor ras is het?
Geen idee of je hem dat kan leren. Ik weet dat ik mijn konijn had geleerd om achter een brokje dat ik weg rolde aan te aan, alleen bracht hij het niet meer terug.

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:07

Ik werk met mijn konijn ook met de clicker, hindernissen springen, rondje draaien, rechtop staan etc. Ik weet niet of je een konijn kan laten apporteren, ik denk wel dat het mogelijk is maar ik denk ook dat het moeilijk is om het aan te leren. Succes, en wat een lief konijntje! <3 Vorderingen vind ik erg leuk om te lezen/zien! :D Misschien doe ik zelf wel mee!
Laatst bijgewerkt door No_Fears op 04-05-15 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:09