vers vlees zelf samenstellen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

vers vlees zelf samenstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 12:35

Ik dacht dat er een algemeen topic was, maar kan deze niet meer vinden.

al eventjes voeren wij lotgering en ben nu mezelf aan het orienteren om zelf het vlees samen te stellen.
Wie doet dit ook, heeft tips voor me en een prijsindicatie tegenover kopen bij bijvoorbeeld lotgering?

Wij zijn overgegaan omdat onze hond zijn brokken niet meer leek te verdragen. We moeten nu echter nog van de wildmix andere dingen gaan testen. Dit ging goed.

We weten nu nog niet of het de granen waren die hij niet meer verdroeg of kip of rund.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:40

[BB] BARF

Astu, blaas maar nieuw leven in zou ik zeggen :)
Er staan vast ook al veel interessante dingen in en waar nodig word je geholpen

MissBambi

Re: vers vlees zelf samenstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 22:06

Super bedankt! :D

dierenfan

Re: vers vlees zelf samenstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:22

prijsindicatie is heel makkelijk. Je kan het namelijk zo goedkoop en duur maken als je zelf wilt ;) zelf samenstellen kost mij niet zoveel als compleet kant en klaar kopen. Echter hier een hond met een zeer slecht gebit die verre van goed knaagt dus ik geef tegenwoordig of geweekte brok of gemalen vlees.

Voorheen bestelde ik bij www.lupa-diervoeding.nl ik moet zeggen dat je het dus echt zo duur kan maken als ze zelf wilt maar je erg goedkoop kan voeren. Ik vond het zelf samenstellen ontzettend leuk om te doen. Ook omdat de honden regelmatig wel ene half uur bezig waren met eten i.p.v. 10 seconden. Helaas door medische problemen moest ik wel terug op brok (mijn hond heeft slecht werkende darmen en te weinig ontlasting op vlees om zijn darmen werkend te houden).