1.

We zijn een paar maanden door de fokkers op de hoogte gehouden via de (groeps)App
2.

3.

Zodra ons huis klaar was konden we Buck gaan halen.
23Dec. kwam hij als klein hummeltje bij ons wonen.
4.

Oke het huis was bijna klaar.. Maar Buck was niet te beroerdste en hielp gewoon een handje mee!...

Waarna al snel bekend werd dat hij er een paar rare slaap gewoontes op na hield..
5.

6.

7.

8.

Lief kijken is ook zeker een van zijn pluspunten!
9.

En na een paar weken hebben moeten puzzle met eten toch maar overgestapt op vlees. Beter hadden we niet kunnen doen. Hij begon te groeien als kool!
En al snel volgende zijn eerste foto shoot.
10.

11.

12.

13.

Al snel daarna volgde 'Het knoflook incident'
Buiten stonden nog de resten van het avond eten, incl een bakje knoflook.
Buck buiten gedaan en er niet meer aan gedacht. Tot hij binnen kwam, God wat stonk die hond.
En ja zowel van voor als van achter kwam er een lucht uit waar je bang van werd.
14.

En Buck? Die had nergens last van en ging gewoon vrolijk door.
Ondanks dat hij soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalde toen ik niet zo mobiel was.
Is het echt mijn allerbeste maatje en kan ik hem voor geen goud meer missen
Wat een top karakter!
Toen we naar de pups gingen kijken wouden we er eigenlijk heel graag 2. Helaas waren alle pups al vergeven en hadden wij 'laatste keus' (Maar zeker niet te minste!)
Nu hebben we te horen gekregen dat de moeder van Buck perongeluk weer gedekt is door de zelfde vader.
We hebben toen ook niet lang hoeven te denken, dus krijgt Buck er rond Juli weer een broertje bij!
Al met al zijn we helemaal verknocht geraakt aan dit ras!
Inmiddels is er van het hoopje vel wat we kregen weinig over
En begint het al een echte hond te worden! (en +/-39kilo)
Nu nog hopen dat we nog heel veel jaren van hem mogen gaan genieten!
15.