Ruim vier jaar geleden kwam ze bij mij. Een lieve, kleine puppy die in één hand paste.
De omstandigheden waren perfect, ik woonde samen met mijn (inmiddels ex)vriend, we waren veel thuis.
Buddha is een kruising tussen een Jack Russel en een Dwerg Pincher. Ze is vier jaar oud.
Gecastreerd, goed zindelijk en heeft puppytraining gevolgd. Ze kent alle commando's zoals: Zit, lig, blijf, nee, liggen, pootje, rollen.
Ze is super sociaal naar mensen, wil de hele dag spelen (is verslaafd aan haar ballen), maar komt 's avonds ook graag rustig op schoot liggen.
Zodra er een straaltje zon de kamer in schijnt, gaat de zonnen.
De afgelopen jaren hebben Buddha en ik weer bij mijn ouders gewoond. Buddha heeft een geweldige tijd gehad en iedereen is gek op haar. Echter komt nu de tijd dat ik uit huis ga. Ik ga werken in het buitenland voor minimaal een jaar, en Buddha kan onmogelijk mee.
Mijn ouders zijn gek op haar, maar kozen bewust niet voor een hond, omdat ze de vrijheid willen om weg te kunnen.
Nu zoek ik dus, met veel verdriet, een geweldig nieuw huisje voor mijn lieverd. Het is belangrijk dat ze veel aandacht en beweging krijgt. Het is een levenslustig en druk hondje. Erg speels.
Ik ga regelmatig met haar hardlopen, ze loopt moeiteloos 5 km hard.
Naar het bos gaan vind ze fantastisch.
Met de meeste kleine honden speelt ze graag, voor sommige (drukke) grote honden is ze erg bang.
Ze is niet met kinderen opgegroeid, maar met de kinderen in de buurt speelt ze graag.
Foto's:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... Source=SYI
Laatst bijgewerkt door _Buddha op 27-04-15 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt