Ninja-kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Ninja-kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 00:10

Wat ik vandaag toch meemaakte... Ik had het keukenraampje op een kier gezet met misschien een gat van 2/3 centimeter. Ik stond met mijn rug naar het keukenraam toen ik ineens getik en gerommel bij het raam hoorde. Ik was alleen thuis en dacht eerst: een inbreker! Ik draaide me om en zag wat kleiners en dacht eerst dat het een vogel oid was, maar niets was minder waar: Het was Beach, een van de twee katten die bij het huishouden horen :') Zij probeerde zichzelf door het kiertje te wurmen. Ik was zo aardig om foto's te nemen en haar uit te lachen bij haar pogingen om in te breken. Ze haalde de raarste manoeuvres uit en uiteindelijk hing ze alleen nog maar aan haar voorpootjes aan de bovenste balk :') Uiteindelijk gaf ze het op en ging ze weg. Nouja, ik weer aan de slag en een paar minuten later doet ze weer een poging. Die lukte ook niet. Beach was een illusie armer en besloot dat een carrière als Ninja niet voor haar bestemd was. En zij heeft mij een komisch schouwspel laten zien. Geweldige kat is het ook :P

Afbeelding

Het kiertje:

Afbeelding

gesnapt!:
Afbeelding

En de katten in de relax-modus.
Beach:

Afbeelding

Dit is Beach haar broertje Fatso, die de naam daar wel eer aan doet. (Niet dat hij te dik is, hij is gewoon erg groot!) Ook al zo'n gekke kat:

Afbeelding

En geloof het of niet, ze vinden het heerlijk om over hun buikje geaait te worden!

Afbeelding

Tsja, wat moet je er nou van zeggen? Ze zijn in elk geval prettig gestoord :')

(Oeps, volgens mij staat mijn topic verkeerd! Ik heb al getemd!)

Jindai

Re: Ninja-kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 01:01

Hahaha, die derde foto! _O-

Fatso neemt het er goed van, zo te zien! :D

zonnebloem18

Re: Ninja-kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 07:55

BB -> BB-ITP