Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Er is wel een Asiel dat ik af zou raden, Asiel Winschoten.
Ooit een kat uit gehaald dat een prima binnenkat zou zijn, specifiek naar gevraagd.
Dier liep bij mij thuis bij de muren en gordijnen omhoog om er maar uit te kunnen.
Kom ik terug;"Ooh, dat wist ik wel! Dat is ook helemaal geen binnenkat!"
staan alle dieren van (gecertificeerde) Nederlandse asiels op.
succes met je zoektocht! En als je echt een leuke hond ziet is het wel de moeite waard om er een eindje voor te reizen, toch? KoudbloedKim schreef:Er is wel een Asiel dat ik af zou raden, Asiel Winschoten.
Ooit een kat uit gehaald dat een prima binnenkat zou zijn, specifiek naar gevraagd.
Dier liep bij mij thuis bij de muren en gordijnen omhoog om er maar uit te kunnen.
Kom ik terug;"Ooh, dat wist ik wel! Dat is ook helemaal geen binnenkat!"
Misschien had je net een pechgevalletje ofzo.
soms is het t wel waard om eens wat verder te kijken dan je eigen provincie. Mijn hondje komt uit beilen, 1 kat komt ook uit beilen en de andere kat uit almelo. Prima asiels, alleen in beilen is het erg druk op zaterdag maar ze nemen wel de tijd voor je. Wat voor hond zoek je?

Borisje schreef:Op ikzoekbaas.nl kun je ook op zoveel kilometers van je woonplaats zoekenstaan alle dieren van (gecertificeerde) Nederlandse asiels op.
edit: Ik zie net dat die al genoemd issucces met je zoektocht! En als je echt een leuke hond ziet is het wel de moeite waard om er een eindje voor te reizen, toch?