Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en hoe is het afgelopen
?Ohja, ik had er vanmiddag een filmpje van gemaakt;
http://tinypic.com/player.php?v=23ro0mt ... S7Z2fmsUvk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Palmera schreef:Volgens mij kan een hond mank lopen door honderden redenen. Te wild gespeeld, zich verstapt hebben, een stekeltje onder de voet, en ga zo maar door. Allemaal niets ernstigs, gaat doorgaans over met wat rust.
Met welke poot loopt de hond mank?
nu dik 4 maanden verder, zeer ernstige bacterie overwonnen en dik 9000 euro kwijt aan operaties en nu gaat het gelukkig bergopwaarts. .love_Soraya schreef:Hoe gaat het nu met je hond ts?
Mijne heeft zich verstapt en zijn kruisband gescheurd, nu dacht de dierenarts eerst aan ernstige rugpijn en bekken gekanteldnu dik 4 maanden verder, zeer ernstige bacterie overwonnen en dik 9000 euro kwijt aan operaties en nu gaat het gelukkig bergopwaarts. .
ik kan je filmpje helaas niet zien op mijn telefoon maar hoop dat het meevalt!
wat een gigantische kostenpost ben jij al verder zeg.
!
quartel schreef:Persoonlijk zou ik dit eerst even aankijken.
Ze gebruikt haar poot wel al is het dan niet volledig.
Maar die paar dagen overleeft ze wel en kan je een flinke berg geld schelen denk ik.
Vaak helen dingen met gewoon rust en dan krijg je ook dat advies.
Maarja, dat van die rust kan je zelf ook zonder kosten wel verzinnen![]()
En daarbij krijgen de meeste dieren ook gewoon extra stress als ze naar de DA moeten.
Als het gebroken geweest was zou ze haar tenen niet de grond laten raken.
. quartel schreef:Dan moet je zeker gaan......ik heb ook genoeg nachten wakker gelegen van dieren en dan zou ik ook gewoon gaan.
Alleen in de loop van de jaren heb ik wel geleerd dat ik daar vaak veel te snel mee ben.
.
quartel schreef:hihi precies wat ik al verwacht had.
Ik denk eerlijk gezegd dat die hond gewoon opknapt.
Maar anders is het zo donderdag.
Wel zou ik voor die tijd de pijnstillers wel weg laten om geen vertekend beeld te krijgen.
Ik zou ze helemaal niet geven omdat dan de kans er is dat ze te veel met die poot gaat doen.
En overbelasten lijkt mij nu weer geen goed idee.
Ik ga duimen dat het donderdag gewoon helemaal over is.