Hapslik voor de hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal173

Hapslik voor de hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 01:23

Mijn aandacht werd getrokken door de banner van Heacado 'hapslik'.
Op de site beweren ze dat uit een test is gebleken dat 90% van de honden dit een lekkernij vinden.
Het is bij mijn hond een drama om 2x daags zijn medicatie te geven. Ik heb van alles geprobeerd door het in worst te verstoppen of een koekje. Je snapt het al koekje en worst zijn hap slik weg, maar het pilletje spuugt hij uit. :+
Heeft iemand ervaring met dit product? Werkt het echt zo simpel als ze op hun website zeggen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 03:09

Heb je al eens geprobeerd om hem 2 x per dag uit de hand te voeren?
Versvlees, knakworst en leverworst in stukjes in een bakje klaarmaken zonder dat de hond het ziet. Pak (in het zicht) samen met hem het lekkers (en niet de pillen of doosjes..Zet hem/haar maar even in de gang!
Uit het zicht en gehoor pak je zijn medicatie. (Pil stripjes en doosjes of dopjes van flesjes.. Ze herkennen het geluid uit duizenden). Wellicht heb je daar de radio voor nodig.
Je maakt dan Bijvoorberld 15 stukjes, balletjes, waarvan twee een pilletje midden in.
Dan ben je klaar voor de start en haal je de hond weer uit de gang naar de woonkamer of keuken.
En voeren maar.. Begin met wat stukjes zonder, dan ineens eentje met pil en daarna weer veel stukjes zonder pil.

Het kan helpen nu te starten met nieuw lekkers. Renske, rundergehakt, stukjes hart, leverworst etc. Misschien zelfs wel ordinair meurend blikvoer.

Maak het onvoorspelbaar en leuk!

saskiaojan

Re: Hapslik voor de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 06:44

Ik heb het gebruik bij mijn jackrussel, idd drama om medicijnen te geven, met Hapslik was het zo op! Het werkte bij mijn hond dus echt! Alleen die moet 3 keer daags medicijnen de rest van haar leven, dus dat werd een dure aangelegenheid met Hapslik, dus ik stop ze nu in frolic, is ook zacht ;)

Maar het werkt dus idd!