Ik kon geen eerder topic vinden over rex katten.
Ik zoek eigenlijk ervaringen met deze katten. Ik zelf ben helaas allergisch voor katten, maar je leest en hoort verhalen dat je deze katten toch kunt houden met een allergie! Nu lees je op internet toch wel hele verschillende verhalen, daarom wil ik graag ervaringen horen

Want kan je ze ook echt houden als je allergisch bent (ik weet dus niet of ik voor kattenhaar of de schilfers allergisch ben). En hoe zijn de karakters over het algemeen? Hebben ze speciale verzorging nodig of?
En hoe vind je nu een goede cattery! Ik heb wel aantal gemaild, maar bij vele geen reactie of een reactie dat ik denk.. laat ook maar zitten!Ik wil ze namelijk wel graag eerst een keer in het echt zien en informeren voor ik eventueel besluit om eventueel er eentje (of twee ! ) in huis te halen!
Ik hoor graag van jullie!
Waar je een oproepje zou kunnen uitzetten met de vraag of er in je omgeving mensen zijn met de genoemde rassen waar je eens een paar keer op bezoek kunt/mag komen om uit te zoeken waar je wel en niet tegen kunt en bijkomend voordeel dat je wat beter kennis kunt maken met de rassen