Van de week, voor de training even wat foto's geschoten van Jinn tijdens de behendigheid. Zijn geen super hoogstandjes, maar wel leuk om te laten zien.
Foto 1:

Sprong
Foto 2:

Sprong
Foto 3:

Kattenloop op, met raakvlak
Foto 4:

Onderweg op de kattenloop
Foto 5:

Kattenloop af, met raakvlak
Foto 6:

Band en Jinn kijkt echt heel blij xD
Foto 7:

De slurf, waar hij altijd ontzettend hard door heen gaat.
Natuurlijk was mijn lieftallige Flappie er ook en die mocht ook even gezellig mee doen. Ze heeft eerder altijd behendigheid gedaan, maar door haar ongeluk 3 jaar geleden ben ik er mee gestopt. Zo hèel af en toe doen we nog door de tunnel/slurf en laat ik haar heel langzaam door de paaltjes lopen. Dat vind ze echt super leuk! Springen doen we normaal eigenlijk nooit maar thuis springt ze de laatste tijd zelf heel veel, op de bank, over een muurtje bij ons thuis (waar ze ook omheen kan) dus vond ik dit wel voor een keertje kunnen.
Zoals jullie kunnen zien, springt ze heeeeeeeeeeeeeeel hoog. Oké, grapje, maar ze was echt heel blij.
Foto 8:

Zoals je kan zien, heeft ze gewoon beide achterpoten op de grond en zet ze met beide kracht

Foto 9:

Foto is nèt te laat, maar goed.
Met Jinn heb ik heel veel moeite gehad met de raakvlakken. Daarom ben ik zo trots op hem dat de raakvlakken de laatste 4/5 weken ontzettend goed gaan. Daarom onderstaande foto nog even die ik zelf erg gaaf vindt!
Foto 10:

Mijn knapperd

Liefss