Hallo allemaal 
Hier een topic van onze konijnen broertjes!
Ten eerste Maf, een thrianta konijn van 1 jaar oud

En ten tweede Kees, een thrianta konijn van 2 jaar oud!

Vorig jaar plaatste ik dit topic:
[BB-ITP] Thrianta konijntje Kees krijgt gezelschap van zijn zusje!
We waren tot een paar weken terug er nog steeds van overtuigd dat we bij de fokker van Kees een vol zusje als gezelschap hadden gekocht, genaamd Peach, naar het schattige prinsesje van super mario
Een maand geleden was, toen nog, Peach ziek en zijn we naar de dierenarts gegaan, daar kwam de verassing dat ons meisje een ventje bleek te zijn! Nu snapten we waarom Kees hem niet accepteerde en het koppelen nogal moeizaam ging
Mijn vader heeft deze winter een heel mooi hok, zeg gerust villa voor de konijntjes gebouwd:

Het hok heeft 3 verdiepingen, is ongeveer een halve meter diep, en was eerst in 2en gedeeld dmv hekjes.
Deze zijn pas weggehaald want de broers besloten elkaar toch wel lief te vinden en hebben een weg naar elkaar toe gegraven onder de hekjes door
Dus we hebben nu 2 gelukkige konijnen, hier wat foto's!
Samen brood eten

Appeltje is ook lekker

Samen chillen

Samen rennen

Samen lekker in de tuin

Samen de planten slopen

Samen verstoppertje spelen

Groetjes van de blije broers Maf en Kees!

Hier een topic van onze konijnen broertjes!
Ten eerste Maf, een thrianta konijn van 1 jaar oud

En ten tweede Kees, een thrianta konijn van 2 jaar oud!

Vorig jaar plaatste ik dit topic:
[BB-ITP] Thrianta konijntje Kees krijgt gezelschap van zijn zusje!
We waren tot een paar weken terug er nog steeds van overtuigd dat we bij de fokker van Kees een vol zusje als gezelschap hadden gekocht, genaamd Peach, naar het schattige prinsesje van super mario
Een maand geleden was, toen nog, Peach ziek en zijn we naar de dierenarts gegaan, daar kwam de verassing dat ons meisje een ventje bleek te zijn! Nu snapten we waarom Kees hem niet accepteerde en het koppelen nogal moeizaam ging
Mijn vader heeft deze winter een heel mooi hok, zeg gerust villa voor de konijntjes gebouwd:

Het hok heeft 3 verdiepingen, is ongeveer een halve meter diep, en was eerst in 2en gedeeld dmv hekjes.
Deze zijn pas weggehaald want de broers besloten elkaar toch wel lief te vinden en hebben een weg naar elkaar toe gegraven onder de hekjes door
Dus we hebben nu 2 gelukkige konijnen, hier wat foto's!
Samen brood eten

Appeltje is ook lekker

Samen chillen

Samen rennen

Samen lekker in de tuin

Samen de planten slopen

Samen verstoppertje spelen

Groetjes van de blije broers Maf en Kees!

. Mooi ras !
zijn ze gecastreerd ?