Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Collie2008 schreef:Even ,los van het verplichte 'plasje' vind ik gewoon dat een hond meer aandacht nodig heeft. Als je 8uur werkt en met reistijd dus wellicht meer dan 9uur weg bent. Je slaapt er nog eens 8 en je besteed nog wat uren aan douchen, aankleden, eten etc. Dan blijft er weinig tijd over voor de hond.
Zeker een hond alleen de hele dag alleen thuis vind ik super sneu. Ook al wordt hij effe uitgelaten.
Ik heb een tijd een uitlaatdienst gehad die hem 1,5 - 2 uur per keer meenam met een groep honden. Voor m'n hond was het geweldig, voor m'n portemonnee minder
Verder gaat die van mij overal mee naartoe. Slapen doet hij gezellig bij mij in bed en hij ligt dan helemaal tegen mij aan. LovingTweety schreef:Collie2008 schreef:Even ,los van het verplichte 'plasje' vind ik gewoon dat een hond meer aandacht nodig heeft. Als je 8uur werkt en met reistijd dus wellicht meer dan 9uur weg bent. Je slaapt er nog eens 8 en je besteed nog wat uren aan douchen, aankleden, eten etc. Dan blijft er weinig tijd over voor de hond.
Zeker een hond alleen de hele dag alleen thuis vind ik super sneu. Ook al wordt hij effe uitgelaten.
Ik heb een tijd een uitlaatdienst gehad die hem 1,5 - 2 uur per keer meenam met een groep honden. Voor m'n hond was het geweldig, voor m'n portemonnee minder
Mijn woon-werk tijd is maar een kleine 5 minutenVerder gaat die van mij overal mee naartoe. Slapen doet hij gezellig bij mij in bed en hij ligt dan helemaal tegen mij aan.
Jans schreef:Wat ik hiervoor een mooi concept vind is OOPOEH, jullie het plezier van een hondje, en een 55+er die het niet meer mag / kan in de woning waar ze nu zit past met liefde overdag op