Het grootste konijn ter wereld, Darius genaamd, is zo'n 1.30 meter lang. Het dier staat hierdoor ook officieel te boek als grootste. Deze titel kan het dier echter wel eens kwijtraken, want zoonlief zit hem op de hielen.
Lief
"Ik kan me geen betere dierenvrienden bedenken, ook al zijn ze zo groot", zegt Edwards tegen Daily Mail. "Ze zijn allebei erg op hun gemak. Jeff is daarin sprekend zijn vader. Net als de meeste konijnen houden ze allebei van aandacht en kunnen ze het goed vinden met kinderen. Ze blijven zelfs vriendelijk tegenover andere dieren. De beste vriend van Jeff is mijn boxer Kay."
Hondenhok
Normaal gesproken wordt de konijnensoort Duitse Reus zo'n 1.20 meter. Darius en Jeff zijn dus echter ietwat forser. Slapen doen de dieren in een hondenhok waar normaal gesproken een Duitse herder in kan slapen.
"Naar verwachting gaat Jeff zijn vader nog overtreffen," zo denkt Annette. "Als het zover is, mag het Guinness Book of Records nog eens langskomen."
http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2 ... -door-zoon

That's ONE BIG BUNNY!

In een compleet onnatuurlijke houding, zou bijna bang zijn dat ie z'n rug breekt.... Natuurlijk om te laten zien hoe lang die wel niet is. Wanneer houdt dit soort onzinfokken eens op