Ik weet even niet meer waar te beginnen...
Samen met mijn ex had ik 2 honden, die met elkaar zijn opgegroeid. Inmiddels 8 jaar oud. Nu wil het geval dat de #piep# dit weekend 1 van de honden gewoon bij mij heeft gedumpt. Hij had de honden met zich meegenomen na onze breuk vorig jaar. Heb hier veel verdriet van gehad. En nu heeft meneer dus zonder overleg 1 van de honden bij mij achter gelaten...
Mijn hond (beagle) kan heel slecht alleen zijn en mijn ex weet dit. Ik zeg 'alleen zijn' maar bedoel eigenlijk specifiek zonder die ENE andere hond. Hij gilt, schreeuwt en joelt alles bij elkaar. Met name snachts. Ik woon in een kleine bovenwoning dus eigenlijk is 1 hond al geen doen. Andere bewoners hebben er last van. Beneden woont iemand met een hondje. Deze had aangeboden om die 2 samen te laten snachts. Ook dit werkt niet. Hij stopt niet met joelen.
Morgen ga ik naar de dierenarts want ik vind dit erg zielig. Beestje heeft complete paniek.
Ik weet, geen fraai verhaal, maar wilde ook even kijken of hier misschien nog iemand nuttige tips heeft. Mijn hart bloed echt...