Chris leblam , slappe vaatdoek tot (soring)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Chris leblam , slappe vaatdoek tot (soring)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:18

Vechter dat is hij :D

Ik doe vrijwilligerswerk op een dierenwei , midden in het geiten lammerseizoen en alleen maar pech. 2 miskramen , 1 lam is ingeslapen die was te zwak. Ander lam word door beheerder van dierenwei geflesd (Bam(b)i Afbeelding :) )

Maandag eindelijk een gezonde 2ling , moeder is beschermend en helemaal goed voor ze.

Gister een klein mannetje , leek goed te gaan maar vanmiddag troffen we hem helemaal slap aan. Eerlijk ik dacht die gaat sterven

, ik heb beheerder geappt en die is met een fles en voeding gekomen. Hij had gister gedronken dus biest die heeft hij gehad , maar verder ja.. Moeder is net een tienermoeder , wel de lusten niet de lasten. hij mag drinken als hij sterk genoeg is verder doet ze geen moeite voor hem. En dus was die schat helemaal slap en hadden wij de hoop opgegeven , na de melk tilde hij zijn koppie op . Koste flink wat moeite en na een uur strijd kon hij op zijn poten wiebelen . Zoals hij later op het vloerkleed liet zien :
Afbeelding

Toen na een woordenwisseling een nette hoor :P , hebben we besloten dat Chris met mij meeging.

Thuis heeft hij nog wat gedronken en is lekker gaan slapen ,ik dacht die word nooit meer wakker. Maar ik duwde hem wakker voor zijn voeding en wow hij pakte gelijk mijn vingers Afbeelding en zoog zonder problemen zijn fles leeg , vechten als een beer van slappe vaatdoek naar fragiele Chris maar hij word vast sterk dat hij stoere bink Chris is net als zijn zusje een stoere Bami is :D

En nu begint het vechten , hopelijk trekt hij zich gewoon door de nacht. Wou pas na deze nacht een topic maken maar hij heeft al vele harten gevuld met liefde , niet die van poes :

Afbeelding

:')

Wie duimt mee voor Chrisje!

Nientsje

Re: Chris leblam , slappe vaatdoek tot (soring)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:22

Ik duim zeker!!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:30

Ach wat een schat! Ik duim voor hem, dat het een groot ondeugend kereltje wordt!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:47

Ik plaats hier een slotje omdat er al een topic over loopt.