Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 21:19

In een ander topic kwam het onderwerp 'katten op bed' ter sprake en ben wel benieuwd naar hoe het in de Bokkers-huizen eraan toe gaat. :D :D
Ik gebruik even het woord 'katten', maar in het algemeen natuurlijk huisdieren. Weet niet of iemand andere, aparte huisdieren in bed heeft?(op een varken van een kerel na.. :D )

Ik was altijd zo iemand die absoluut geen katten wilde, en al helemaal niet op de slaapkamer.
Totdat dit hummeltje bij mij kwam wonen..
Afbeelding
Heb het mooi volgehouden dat ze toch écht niet mee ging op bed, totdat het bedtijd was.. en ik dat kleine hummeltje kitten toch écht niet alleen kon laten slapen. -O- -O- -O- Dus ze mocht mee.. voor 1 nachtje.. Nu 2 jaar later kan ik niet meer slapen zonder m'n katten (want madame heeft nu ook een vriendje).
Reuze gezellig! Kedi (op bovenstaande foto, gelukkig inmiddels in haar oren gegroeid) ligt altijd op mijn voeten, wordt regelmatig gelanceerd want ik woel nogal met m'n voeten, maar kruipt altijd dapper terug.
Neko, m'n Maine Coon, lepelt het liefst, ligt vaak lekker op m'n borstkas en vindt het fijn om me in de ochtend wakker te kussen met z'n heerlijke ochtendadem.

Katten.. you've got to love them.. <3

Dus.. brand los Bokkers.. waar ging het bij jullie mis?

UK_eef

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:21

Katten doen waar ze zin in hebben dus die hou je toch niet tegen. Honden moet je gewoon niet op bed nemen, vind ik.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:21

Het deuren kunnen open maken, en anders de zombiekatten gaan uithangen met pootjes onder de deur en gemauw.

Bij de eerste eigenlijk omdat we vanaf dag 1 onafscheidelijk waren, de tweede lift mooi mee.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:22

Bij mij ging het mis toen ik jonger was en stiekem de kat mee naar boven nam..een lekkere warme knuffel welk kind wilt dat nou niet?
Nu 10 jaar later heb ik mijn eigen kat die ook gezellig mee naar bed gaat.

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:22

Hier is bet misgegaan vanaf dag 1 :+
Hond uit asiel, wonend in een studio en madam kroop er stiekem bij :=

Nu inmiddels samenwonend slaapt ze nog steeds op bed, tweede hond slaapt in de bench. Als wij het deurtje niet dicht doen probeert hij het zelf met zn pootje <3
Ligt.overigens nu wel ook gezellig op bed tot het slaaptijd is :j

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:23

Schuldig! Toen onze doutzen nog klein was hebben we geprobeerd om haar niet op bed te laten slapen, bang om haar te pletten, maar ze ging er toch gewoon 's nachts bij liggen. Doet ze nu niet meer, want haar plek is ingenomen door Sil! Die ligt het liefst bij m'n voeten maar ook gerust boven op je. Af en toe wordt ie wel eens gelanceerd, voornamelijk door vl, maar ik kan m ook gewoon in z'n slaap verleggen omdat ik wil omdraaien (erg hè... :P )

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:24

Kat slaapt hier niet op bed. Omdat dit zijn hoofdkwartier is om aanvallen voor te bereiden en uit te voeren. Dan heb je dus 's nachts een kat over je hoofd heen racen omdat hij een stofje zag bewegen.
Mijn hondjes slapen wel bij me als mijn vriend een nacht weg is. Dan moet ik wel oordoppen in want die beesten snurken als een kettingzaag met hun hele 7 kilo :=

Christiene

haha ik heb ze denk ik maandje buiten gehouden ivm gevaarlijke trap en overloop(met 8 weken al na beneden gevallen eentje..gelukkig niks gebroken.... na maand mochten ze op de overloop.. dat was van korte duur.. krabben en miauwen een de deur is niet slaapverwekkend,

ik mis ze ook echt als ik ergens anders slaap.
de kater doet net als jouwe tegen me aan of op me borstkas de andere poes ligt op me benen of voeten of voeten eind.. of op nachtkastje.. waar voor de katten een kussen ligt..

ik was eerst ook antikat op bed... heb er wel een wollen deken bovenop voor ze.

haha toen ze jonger waren vlogen ze ook wel eens de hele kamer door achter een mug vlieg ofzo..
inlusief mijn hoofd een keer.. lekker krassen van zijn achterppot.. op mijn gezicht :')
Laatst bijgewerkt door Christiene op 31-03-15 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Corellaa

mijn hond mag in de ochtend op bed. als de wekker gaat moet ik plassen, maak ik de hond wakker en dan ga ik terug in bed, rustig wakker worden en journaal kijken.

soms slaapt hij bij mij als vriendlief storing heeft en moet werken snachts, ik ben vrij angstig alleen en de hond waakt goed.

als vriendlief en ik beiden slapen mag de hond echt niet bij ons slapen want die heeft het halve bed :')

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:25

Hier geen huisdieren in de slaapkamer :n Zou geen oog dicht doen met die katten van ons, die rollebollen het hele bed door 's nachts vermoed ik :roll: Ze "vechten" graag een potje met elkaar en daarnaast gaat 1 van beiden alles wat onder de deken beweegt vangen.

De hond hebben we in huis nooit trappen laten lopen en die gaat dus ook heel braaf de trap niet op. Dat wil ik graag zo houden, bovendien zou ze nogal wat plaats in beslag nemen in bed (duitse herder) :+

Verder zou ik die haren in mijn vloerbedekking en bed ook niet heel lekker vinden. Gezellig lijkt het me overigens dan weer wel, vooral de hond, aangezien die wel lekker gaat liggen :=

Jasia

Sorry UK_eef: mijn hond slaapt in bed... :+
Mijn hond Bobby kreeg ik toen ik zelf 10 jaar was.. Toen na een jaar zijn grote hondenvriend Max ingeslapen werd, vond ik mijn vriendje zó zielig (als 11 jarig meisje O:) ) dat ik hem stiekem mee naar boven genomen had.. Toen mijn moeder Bobby zo lief zag slapen, kon ze het niet over haar hart krijgen om hem mee naar beneden te nemen. (Bobby was onder het dekbed gaan liggen, met z'n koppie op het kussen.. Net als een mens.. :)) )
Tsja toen was het gebeurd natuurlijk.. Nu tien jaar later ligt hij nog steeds gezellig bij mij in bed :+

Maar, mocht er ooit een andere hond komen, mag die lekker beneden blijven slapen.. Toch net iets praktischer :))

geerke

het liefst heb ik mijn 6 honden op bed...gezellig!Maar het mag niet van mijn vriend.

Myrthee_

Mijn konijnen hebben 2 hokken, een op mijn kamer en 1 buiten. Op mijn kamer lopen ze altijd los, wat er in resulteert dat ze heerlijk op mijn voeteneind komen slapen.

Ook mijn hond springt wel eens bij me in bed. Helaas beslist hij dat ook zelf want daar word ik niet zo blij van. Hij kan deuren van 2 kanten open maken, dus vaak komt hij midden in de nacht langs om te knuffelen..

_Milo

Hier mogen de katten en de ratjes alleen op bed op beddengoed verschoon dag.
Dan mogen ze het vieze beddengoed eerst nog even iets viezer maken :=

Maar dat is dan alleen om te spelen en te knuffelen. Slapen mag helemaal niet.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:26

Mijn kat ligt op dit moment ronkend bij me op bed, dus ja, ook hier gebeurd het.
Word op dit moment alleen wat minder blij dat ik bijna een trui kan breien van alle haren die ik op mijn dekbed vind :'), meneer is vreselijk in de rui.

Laatst plette ik hem 's ochtends bijna tussen mijn benen, omdat hij daar tussen was gaan liggen.
Oeps :+.

Samiyah

Hier was het eerst ook het plan dat de katten niet op de slaapkamer mochten maar het is mislukt. :)) De eerste nacht met onze eerste kat stond ze zo zielig op de gang te miauwen dat we de deur van de slaapkamer toch maar open gedaan hebben en we hebben 'm nooit meer dichtgedaan. :P

Nu heb ik 2 katten en vaak ligt er 1 van de 2 op het voeteneind te slapen en 's ochtends als ze doorhebben dat we wakker zijn komen ze vaak ook nog even bij ons liggen. <3

Ik vind het eigenlijk totaal niet erg, katten houden zich gelukkig perfect schoon. Alleen de haren op de dekens is soms wat minder. (dat ze allebei langharig zijn helpt ook niet :') )

melody7

Ik heb wel eens cavia's in bed liggen :+ Niet vaak/lang aangezien ze niet zindelijk te krijgen zijn, of op een handig.. Maar ja soms liggen ze er wel eens.

Ik vind het gewoon zo leuk dat ze tegen je aan komen liggen of een nestje gaan maken in je dekbed <3

Leffroi

Mijn 32 kilo wegende lab ligt heerlijk bij mij in bed. Welliswaar op het voeteneinde, maar hij ligt er prins heerlijk. Wordt het bed vies? Uiteraard. Maar ik verschoon mijn bed evengoed regelmatig, so who cares? De katten slapen bij mn moeder. Zou niet ander willen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:27

Mijn hond slaapt meestal op haar kussen in de slaapkamer, maar we worden ook weleens wakker dat ze bij ons ligt (op of onder de dekens ;) )
Onze katten zijn 's nachts meestal op jacht ;)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:28

ehm shuldig:onze hond slaapt ook bij mij op bed.gelukkig ben ik single en slaap op een tweepersoonsbed.
bewaakt me zeer goed,dus toekomstige vriend zal t nog zwaar krijgen...

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:28

Mijn kat ligt soms op bed, niet altijd. Ze mag blijven liggen zolang ze niet vervelend wordt :+

Mijn honden zijn een no go. Mogen en kunnen ook niet eens boven komen. Plus als ze op bed liggen heb je geen plek meer voor jezelf :') (Leonbergers)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:30

Poes mag hier ook gewoon op bed. :j
Het enige waar ze niet mag komen is het aanrecht. :)

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:30

Ik heb 3 katten en overdag mogen ze op bed, 's nachts mogen ze normaal niet maar probeer nog maar eens te bewegen met een Maine coon op je lijf.
Mijn hond had zijn eigen zetel en kwam niet in mijn bed alleen als ik hem uitnodigde en dan nog zag ik dat hij dat niet graag deed, hij ging er liefst zo snel mogelijk terug vanaf.

cavallo_uomo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:31

Mijn bed is haar mandje :+
Daarom moet ik hier heel vaak het beddengoed verschonen :(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:31

Nee, onze eerste kat viel je aan namelijk als je bewoog :+ sindsdien ben ik bang voor katten op bed :') durf dan niet te bewegen,