Ik gebruik even het woord 'katten', maar in het algemeen natuurlijk huisdieren. Weet niet of iemand andere, aparte huisdieren in bed heeft?(op een varken van een kerel na..
)Ik was altijd zo iemand die absoluut geen katten wilde, en al helemaal niet op de slaapkamer.
Totdat dit hummeltje bij mij kwam wonen..

Heb het mooi volgehouden dat ze toch écht niet mee ging op bed, totdat het bedtijd was.. en ik dat kleine hummeltje kitten toch écht niet alleen kon laten slapen.
Dus ze mocht mee.. voor 1 nachtje.. Nu 2 jaar later kan ik niet meer slapen zonder m'n katten (want madame heeft nu ook een vriendje).Reuze gezellig! Kedi (op bovenstaande foto, gelukkig inmiddels in haar oren gegroeid) ligt altijd op mijn voeten, wordt regelmatig gelanceerd want ik woel nogal met m'n voeten, maar kruipt altijd dapper terug.
Neko, m'n Maine Coon, lepelt het liefst, ligt vaak lekker op m'n borstkas en vindt het fijn om me in de ochtend wakker te kussen met z'n heerlijke ochtendadem.
Katten.. you've got to love them..

Dus.. brand los Bokkers.. waar ging het bij jullie mis?

)
Zou geen oog dicht doen met die katten van ons, die rollebollen het hele bed door 's nachts vermoed ik
Ze "vechten" graag een potje met elkaar en daarnaast gaat 1 van beiden alles wat onder de deken beweegt vangen.
) dat ik hem stiekem mee naar boven genomen had.. Toen mijn moeder Bobby zo lief zag slapen, kon ze het niet over haar hart krijgen om hem mee naar beneden te nemen. (Bobby was onder het dekbed gaan liggen, met z'n koppie op het kussen.. Net als een mens..
)
)