Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amy_luna schreef:Is er bij jou in de buurt geen kinderboerderij of zorgboerderij die hem willen opvangen?
Een cavia aanschaffen als maatje is zeker ook geen optie?
Of je moet een konijn kunnen vinden die van de zelfde leeftijd is, dat ze samen hun laatste jaren kunnen slijten.
Evelijn schreef:Ik heb mijn konijnen bij http://www.konijnenparadijs.com/ vandaan.. werd hier al genoemd.
Daar kan je de konijnen die je bij haar weg hebt altijd weer terugbrengen als er iets gebeurt waardoor je niet meer goed voor ze kan zorgen. Koppelen en dergelijke ging ook heel prettig... maar best nog stukje rijden... er zijn wel meer goede konijnenopvangen in de buurt.
Succes met zoeken naar een goed maatje voor haar. Er zitten in de opvang ook oudere konijntjes dus zou toch best een leuke partner voor haar bij zitten.
) en daar zitten op het moment ook aantal oudere mannen dus misschien zit er wel goede match bij. haan schreef:Lekkere reactie van je Cas123 dank voor je aanvulling, daar heb ik wat aan
Cas123 schreef:haan schreef:Lekkere reactie van je Cas123 dank voor je aanvulling, daar heb ik wat aan
Waarheid is hard ts. Maar jij zegt dat je geen konijnen meer wilt na deze. Dan laat je je konijn toch niet alleen zitten. Zoek een maatje of anders een ander huisje. Beetje flauw van je. Je kan ze gewoon koppelen bij een opvang. Maar goed jij staat er niet voor open om zo iets te horen prima hoor.