Mijn laatste antieke caafje is helaas overleden en ik heb besloten voorlopig geen nieuwe te nemen. Maar nu zit ik nog met wat cavia-benodigdheden (voer, hooi, hok) die ik graag wil weggeven aan iemand die het hard kan gebruiken. Ik heb wel konijnenopvangen gevonden, maar bijv. het voer dat ik heb is specifiek voor cavia's. Dus als iemand iets weet waar mensen er blij mee zouden zijn en wat voor mij redelijk te bereiken is, dan hoor ik dat graag
Ouwe
Geplaatst: 27-03-15 11:48
Ik denk dat ze bij Flappus in Zwolle wel blij worden van deze spullen.
Ik denk als je ze brengt bij Huize Pluis in ede, ze er ook heel blij mee zijn ! Daar werken veel vrijwilligers, ook voor speciale vachten te onderhouden, die vast eventueel het voer wat specifiek voor cavia's is wel mee kan nemen naar cavia opvang!
Ryder
Geplaatst: 27-03-15 11:54
Heeft stichting cavia geen adressen bij je in de buurt?
Dat de site bestaat snap ik Mioux. Maar het gebeurt vaak de genoeg dat een site nog in de lucht is en het bedrijf allang op de fles is. Dat bedoelde ik meer.
Het is in elk geval niet handig als je niet per email bereikbaar bent, maar ik ben niet voor één gat te vangen, dus ik vind vast wel iets!
ah op die manier, mhm ja lastig ! 038 260 06 60 / 06 546 616 65 (tijdens kantooruren) staan wel telefoonnummers bij? misschien ivm de storingen in nederland dat hun mail niks doet? ja geen idee hoor haha. zou anders eens even bellen dan weet je het direct ?