Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Soda badjes zijn een slecht idee. Het probleem ermee is dat het stilstaand water is op de ideale temperatuur voor bacteriën om te vermenigvuldigen. Gewoon goed uitspoelen onder de kraan is verstandiger!
Foto?
ach wat braaf is ze! Als ik hier thuis dezelfde behandeling op Boem zou moeten toepassen zou dat op zijn zachtst uitgedrukt minder soepeltjes gaan....
Nu kan ze lekker gaan opknappen. Stomme teen!rien10 schreef:Ja, maar wel zielig voor haar. Maar goed, de spanning en pijn zal er nu snel af gaan met die kuur.
vond het wel een beetje vreemd ruiken in huis (understatement van de eeuw, ik rook de putlucht bij de deur al) twee behoorlijke gaatjes in haar hals en je voelde gewoon een enorme kamer eronder.. dus heb die avond alles geschoren, schoongemaakt en met warme compressen gezorgd voor een vlotte afvloeiing van wat er nog in zat... Hetgeen wat mij het meeste zorgen baarde was dat hij boven aan de zak was doorgebroken, dus als ze zat of stond vloeide het niet zomaar af door de zwaartekracht en als ze lag alleen door de druk van de mand.
Maar je hebt goed gehandeld hoor, die ontsteking was potverdikkie op zijn retour! En dat heb je wel mooi zelf voor elkaar gekregen. Dus inderdaad: vooral geen schuldgevoel!