Olaf is een klein dwerghangoor rammetje van 9,5 week oud. De eerste anderhalve week dat Olaf bij mij woonde was ik nog bij mijn ouders en stond zijn hok op mijn slaapkamer. Twee keer per dag mocht meneer zijn hok uit en lekker knuffelen bij vrouwtje op bed. Heerlijk vond die dat. Helemaal uitleven en dan bij vrouwtje op schoot slapen.
1. Hangoor? Ik zie geen hangende oren???

Sinds een week wonen meneer en ik in het huis wat we delen met mijn vriend en jawel, nu heeft Olaf natuurlijk een hele benedenverdieping tot zijn beschikking ! Zijn hok dient inmiddels alleen nog als toilet en bench voor als we naar bed zijn of weg gaan. Verder staat die altijd open en mag meneer praktisch overal komen. Draden hebben we weggewerkt etc. Nou daar maakt hij graag gebruik van !
2. "Hee dat is mijn hok. Haha daar ga ik lekker toch niet meer in
"
3. "Onder de tafel ziet niemand me. En als vrouwtje dan op blote voeten voorbij komt spring ik daar ineens op en schrikt ze zich kapot ! Lachen joh!"

4. Even mooi zijn en lief kijken. Zo koopt hij iedereen om...

5. Knap western konijn !

Zijn jullie al net zo verliefd op dit knappe ventje als ik?
Heeft hij nog geen tafelpoten aangevallen? :p
de bank is verboden terrein, kan ik hem dus de hele dag af plukken... Als hij ooit eens ergens aan wilt knagen en ik loop er maar naar toe schiet hij al de andere kant op haha. Hoezo schuld bekennen... Terwijl ik verder als ik rondloop moet oppassen dat ik niet op hem ga staan want dan moet meneer geknuffeld worden