Vanaf dat we lola als pup erbij hadden kroop ze vaak tegen chico aan. Ik dacht altijd ach wat lief en dat ze gewoon warmte zocht. Ze werd groter en lag steeds meer op chico. Ja echt gewoon boven op hem. Hij vond het prima, ze zijn vanaf het begin gelijk al maatjes.
Als ik een foto op fb zette of mensen hier thuis op visite waren moesten ze zo lachen en vonden ze het onwijs schattig.
Vandaag was er een vriendin hier en vroeg doet ze dit altijd...uuuhhm ja al vanaf pup, ze vroeg of lola ook chico zn tanden aflikte dus ik ja joh ze is gek helemaal verliefd....
Ze vertelde dat de hond van haar moeder dit ook deed bij de andere hond en haar moeder dit juist van de honden trainer moest afleren. Het schijnt de ergste vorm van dominantie tussen honden te zijn en dat lola dus dominant is.
Ik had echt zoiets van nee joh ze zijn gek op elkaar, maar kan iemand mij hier wat meer over vertellen? En moet ik het lola nou gaan afleren? Chico lijkt zich er niet in te storen? Maar ik vind het ook vervelend voor chico als dit idd dominantie is. Maar aan de andere kant ze liggen zo lief bij elkaar altijd...een mand of kussen heeft geen zin chico heeft er nooit in willen liggen en lola ligt liever op chico dan in haar bench (waar een kleed in ligt) mits ik haar in haar bench stuur dan is het oke.
Lola als pup bij chico

Lola nu

).
Altijd fijn als mensen je even waarschuwen, maar in deze situatie hoef je je geen zorgen te maken. Vooral als ik zo lees dat de verstandhouding tussen de twee honden ook gewoon prima is. Ze zijn blij met elkaar!