Misschien kunnen jullie mij met dit probleempje helpen.
Aan de ene kant heb ik zo iets van, het red zich vanzelf, maar aan de andere kant wil ik Ziza liever met het probleem(pje) helpen.
Want Ziza durft niet door het chipluikje.
Wanneer de chip gelezen word gaat deze van ontgrendeling en geeft een klik waar Ziza van schrikt er weg deinst. Wanneer het luije gewoon open staat zonder klik is het goed, maar de klik maakt haar angstig. De andere twee geven er niks om en komen gewoon binnen en buiten.
Voorheen hadden wij een gewoon kattenluikje waar ze allen door heen sprinten maar sinds wij enige onuitgenodigde gasten hebben gehad in huis, zoals een grijze kater in de bijkeuken en een rode kater in de vensterbank die zich lekker zat te poetsen en wassen terwijl onze drie mupperts het blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld vonden dat er een vreemdeling in huis was
en als klap op de vuurpijl een steenmarter
...Wanneer wij met Ziza oefenen er door dan wil ze dit wel. Met enige ondersteuning van snoepjes.
Maar als wij haar naar buiten doen en na het werk terug komen is zij nog altijd buiten, terwijl met het oude luikje alleen de Maine Coon de hort op was en de beide dames altijd op de krabpaal aan het wachten waren op 1 van ons.
Wie o wie heeft de tip?
Zeker omdat je zegt dat ze het wel kan voor snoep. Het weer valt nu ook goed mee, dus niet teveel mee inzitten.