Vaarwel Mara, mijn mooie meid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Vaarwel Mara, mijn mooie meid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 18:55

Het voelt, nee, is, zo onwerkelijk...
Mara...mijn meissie, mijn wijffie...uit het leven gerukt ;(

Gehaald als jonge kitten bij een boerderij vandaan. Samen met je zusje was je klein en zwak. Vol met wormen en ziek van de niesziekte, maar wat waren we verliefd! We zouden maar 1 katje halen, maar we konden het niet over ons hart verkrijgen om jou daar achter te laten. Zo'n klein, rood mormeltje. Praatjes voor tien had je altijd al!
Je werd ouder, je werd moeder, en verhuisde met mij mee, waarna jij een binnenkatje werd. Terug verhuizende naar Haulerwijk toe, vond ik dat jij recht had op je vrijheid buiten. En wauw...wat genoot je. Wat heb ik van je kunnen genieten, en wat heb jij weer van de buitenlucht kunnen genieten.
Na je castratie een maandje geleden was je weer helemaal happy, en we waren weer beste dinnetjes. Elke avond weer mee met Minoes en mij naar bed toe, waarna jij trouw bij mij onder de dekens kroop, waar wij dan een hele nacht samen lagen. Lekker knus, veilig, en warm. Vol met liefde kroop jij tegen mij aan, en wat hebben wij weer een heerlijke tijd gehad.
Mara, jij machtig mooi, lief dier. Jij die wij zonder pardon af en toe ''ontzettend lelijk maar oh-zo-lief konden noemen''...Jij, jij die mijn voorbeeld was om tot uit te groeien. Een zacht karakter, een hart van goud, een geweldige moeder.
Je laat een gezin vol verdrietige baasjes achter, 3 kinderen en je zusje. Meiske, waak alsjeblieft over Kira, maar ook nog altijd over ons. Ik kan je nog niet zomaar missen. Uit het oog, maar niet uit het hart.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nogmaals bedankt voor je mooie momenten. De liefde die je deelde met de honden, en de lol die je met ons kon delen bij je maffe streken als je een prooi had gevangen Y;(
Afbeelding
Afbeelding
Vaarwel mijn mooie rooie, vaarwel mijn knuffelbeertje. Vaarwel Mara ;(

Lienepien95

Re: Vaarwel Mara, mijn mooie meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:58

Sterkte!! Mooie poes was ze..

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:01

Sterkte! Ze was prachtig :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:03

Wat een schat!
Veel sterkte met het verlies :(:)

Wat is er met haar gebeurd?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:05

Heel veel sterkte meis! :(:)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:05

Wat was ze een mooi poesje! Sterkte :(:)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 21:46

Bedankt
Shirley, ze is achter een andere kat aangeschoten van onder een auto vandaan. Daardoor vlogen ze met z'n beiden de kruising over, waarna er een auto aan kwam. De bestuurder wist de ene kat te ontwijken, maar helaas heeft Mara daarmee de volle lading gekregen. Op slag was het voorbij ;(

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:49

Agh jee.... Mooi geschreven, ze moet echt een bijzondere meid zijn geweest. Veel sterkte!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:53

Tigress schreef:
Bedankt
Shirley, ze is achter een andere kat aangeschoten van onder een auto vandaan. Daardoor vlogen ze met z'n beiden de kruising over, waarna er een auto aan kwam. De bestuurder wist de ene kat te ontwijken, maar helaas heeft Mara daarmee de volle lading gekregen. Op slag was het voorbij ;(

Wat erg!
En hoe is haar zusje eronder?
Die snapt er ook niets van natuurlijk...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:57

Jakkes zeg, enorm mooie poes met een geweldig serene uitstraling :)

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:57

Wat een bijzondere mooi kat..
Veel sterkte! Y;(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 23:58

Minoes volgt me overal, ligt momenteel rustig, maar liep daarnet nog even te zoeken onder de stoel en tafels. Mara lag elke nacht bij me, dus dat ze er ineens niet ligt is vreemd :c

Bedankt voor jullie lieve berichtjes over haar, doet me goed Y;(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 00:00

Dat kan ik me goed voorstellen, misschien komt Minoes nu vannacht wel bij je liggen?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 00:04

Ooh wat een verdriet kan zoiets geven! Mijn poes Fleur is in maart 2 jaar geleden op dezelfde manier overleden. Wij hadden net zo'n band als jij met Mara. Fleur sliep ook elke avond bij mij en nu, 2 jaar later, mis ik dat nog steeds... Heel veel sterkte bij dit verlies! Ik weet precies hoe je je voelt. Y;(

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:41

Sterkte met het verlies van je mooie schat mijn kat wasje is een maand geleden ook op deze manier overleden ik mis hem echt heel erg wasje mocht maar 2 worden hij was zo lief.
Er is een plaats in de hemel die de regenboog brug heet weet zeker dat ze daar nu zijn. |(