Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:Alom nature al georobeerd? Kip smaak? Dit is echte kip. Kan bijna geen kat weigeren.
Misschien toch even bloed prikken. Afvallen is niet normaal.

Citaat:Daarnaast hebben we geprobeert met merken als Almo Nature, dit is puur kipfilet met rijst in een blikje. Eet ze een paar happen en weer weg!
Nicolle89 schreef:Limoen schreef:Alom nature al georobeerd? Kip smaak? Dit is echte kip. Kan bijna geen kat weigeren.
Misschien toch even bloed prikken. Afvallen is niet normaal.
Had ik in de openingspost al vernoemd ja!Citaat:Daarnaast hebben we geprobeert met merken als Almo Nature, dit is puur kipfilet met rijst in een blikje. Eet ze een paar happen en weer weg!

Roodvos schreef:Wat gebruiken jullie voor ontvlooien? Het staat me bij dat in de bijsluiter van Comfortis staat dat het anorexia/slecht eten/afvallen als bijwerking kan hebben. (Hebben mijn poezels gelukkig geen last van.)
Al eens geprobeerd zelf een stukje vis warm te maken? Een stukje koolvisfilet uit de vriezer, met een beetje water eronder in de magno. Rustig opwarmen, anders "ontploft" het en heb je de hele magno eronder. Even laten afkoelen en beetje prakken in het kookvocht. Bij voorkeur wel warm voeren. Die van mij doen er een moord voor.
Tnx!fargo schreef:Ik heb mijn post nog even ge- edit en stukje over AD voer van Hills toegevoegd, heel fijn voer om aan te sterken!
Zucht. Om moedeloos van te worden! Maar ik ben zo bang dat ze plotseling ineens koud is sochtends omdat ze nu niks geen reseves meer heeft. Brrr niet aan denken
femo schreef:Als je echt bang bent dat ze het begeeft dan zou ik haar toch voorzichtig gaan dwangvoeren hoor..
en misschien een echo oid laten maken.. alles uitsluiten
Maar misschien eens een optie om te proberen? (het is overigens niet erg appetijtelijk want het is een heel kuiken die als het goed is verscheurd wordt)