Smakkend konijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anniek22

Smakkend konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 15:32

Hoi

Ik heb 4 konijnen.
Ik gaf daarnet wortel aan ze. Een sappige. Nu zie ik dat de ene ram een beetje loopt te smakken. Heeft ie nou een te grote hap genomen? Z'n wang was dik en toen ik de wortel had doorgeslikt was de dikke wang weg. De anderen eten ook wel met wat geluid maar t viel me nu op. Is het ernstig of gewoon 'jum jum lekker'?

Anniek22

Re: Smakkend konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 20:13

Heb net konijn opgepakt. Goed onderzocht terwijl hij aan het eten was. leek niks te hebben. Oren ook in orde. Hij keek vrolijk, geen snot. Ook nergens bobbel of pijn waar ik drukte. Geloof dat er niks aan de hand is :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 20:15

Mijn konijn smakt als een volwassen vent die een hamburger verorbert, het liefst lekker dicht bij je oor := Is gewoon omdat het een sappige wortel is, lekker hoor!

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 20:18

Mijn konijn smakt altijd als ze een stukje fruit krijgt. Vooral bij mandarijn. Die vindt ze echt heerlijk. Ik heb niet het idee dat het bij haar aan haar tanden ligt, maar echt aan het sappige en het gulzig opeten. Mijn andere konijn doet het niet, maar die moet niks weten van fruit. Dan rent ze zo snel mogelijk weg :P

Anniek22

Re: Smakkend konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 20:27

Hahaha mandarijnenlover <3 Ik wist niet dat ze dat deden nog nooit meegemaakt in die 10 jaar dat ik konijnen heb gehad ;-)