Al enige maanden zit ik met een probleem en nu durf ik er pas mee uit de kast te komen. Mijn kat heeft een stoornis, een persoonlijkheidsstoornis.
Het begon allemaal in september,.......
Omdat onze andere kat toch wat eenzaam was besloten we er nog een kitten bij te nemen. Dus hop wij naar het asiel met de hoop dat we er een leuke kitten zouden vinden, en dat deden wij. Toen we aankwamen zat er een leuk ros katertje op ons te wachten tot we hem meenamen. Zo gezegd, zo gedaan. Het werd meteen al duidelijk maar ik probeerde het te onderdrukken en nu barst het uit zijn voegen. Ik heb een hond gekocht ! Mensen pas dus op, een ronde kop, streepjes patroon, een sierlijke staart en scherpe tandjes zijn geen absolute gegevens dat je een kat koopt, ik waarschuw u !
Maar waar het dus op neer komt, mijn zogezegde "kat" :
- apporteert alles wat je weggooit
- eet alles op wat hij vindt
- zit de ganse dag door te kwispelen
- hij maakt blaf geluidjes
- blijft wachten aan de deur tot je terug komt
- likt je helemaal af
- kwijlt als hij bedelt voor een hapje
- graaft gaten in de grond
- doet niets liever dan trek spelletjes spelen met zijn touw
Mensen ik heb jullie hulp nodig ! Hoe kan ik hiermee omgaan en accepteren dat in een hond ik kattenvacht heb gekocht, is het asiel hiervoor verantwoordelijk ?
Zijn er nog meer lotgenoten van een blaffende kat ? Lucht hier je hart en deel jullie ervaringen. Laat je horen, zo weet ik dat we niet alleen zijn !
Haha ik ben benieuwd of er mensen zijn die ook zo een vreemde kat hebben. ik lees jullie reacties graag

Hier is een foto van het desbetreffende geval :