,wil ik er veel te graag zelf ook een. Hamstertje en vriendlief wonen samen in Friesland en ik in Den Haag dus nee ik kan niet elke dag voor haar zorgen.Maar waarschijnlijk mag het sowieso bij voorbaat al niet omdat mijn ouders (ben student en woon thuis) bang zijn dat ik er na 3 weken op uitgekeken ben.
Toen ik klein was had ik een konijntje gekregen maar na een paar jaar schonk ik het diertje bijna geen aandacht meer en de volledige zorg kwam boven op mijn ouders (voornamelijk moeder) terecht.
Ik heb me al erg goed ingelezen over de aanschaf van een hamstertje en over het tam maken, verzorging, huisvesting etc. Natuurlijk omdat ik dat ook voor het hamstertje van vriendlief had gedaan.
Beestje zal uiteraard op mijn kamer komen te staan. We hebben een hondje (chihuahua) en weet niet hoe zij zal reageren op het hamstertje.
Ik zou graag een dwerghamstertje willen en ben bereid om mijn eigen geld erin te steken (verdien het geld zelf ook)uiteraard ook als het beestje wat krijgt en naar de DA moet.
Het is dus voornamelijk de vraag hoe ik mijn ouders zover krijg
.