Onze nieuwe aanwinst; CH Teddy cavia Launo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Onze nieuwe aanwinst; CH Teddy cavia Launo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 19:15

Hallo iedereen :)

Sommigen zullen gelezen hebben dat ik druk op zoek was naar een vriendje voor ons beertje Björn. Helaas had ik een hoop pech. Er waren 2 beertjes die ik héél leuk vond. Voor nummer 1 was ik te laat. En zijn broertje kwam al gauw in optie. Ik had nog een derde op het oog, maar deze bleek toch nét iets te oud te zijn om te koppelen.

Ik baalde enorm en heb overal gezocht maar vond die ene caaf toch altijd nét niet. Of het was te ver weg. Na veel gemail naar fokkers enzovoort, kreeg ik plots een mail dat mijn 2de optie terug vrij was! Ik énorm blij en zien of mijn vriendin hem nog altijd kon ophalen..

... dus deze lieve man kwam op Valentijn mijn hartje stelen <3

Zijn naam is Launo, hij is een CH Teddy sable zilvervos magpie met mooie vuuroogjes. Het grappige is dat ik geen fan ben van rode oogjes, maar bij hem.. *zucht* denk dat ik gewoon verliefd ben op deze knappe vent! Hij is geboren op 15 januari.

Hij woont hier dus nu al 4 daagjes en is echt een blij hoopje vacht. :D Hij doet me vaak enorm lachen met zijn gekke acties. Heerlijk ook als hij door de ren zit te racen.

Vandaag heb ik besloten om hem eens op de gevoelige plaat te zetten aangezien er mooi licht was. Mijn camera is niet echt ideaal voor foto's binnen, maar ze zijn toch nog redelijk gelukt. Hij was enorm flink ook tijdens foto's maken. Poseert als een echt model!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En samen lekker eten met zen vriendje.
Afbeelding

Muts :+ Gelukkig heeft hij inmiddels al door hoe hij in de kooi geraakt. Let overigens vooral niet op men Engels (en taalgebruik :o ) was aan 't Skypen met men vriend.

AnimalFriend

Re: Onze nieuwe aanwinst; CH Teddy cavia Launo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 11:08

Schattig caafje :D
En je hebt een mooi hok!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 11:55

Bedankt! De indeling is inmiddels al wat aangepast. :) Ik heb het hok verder van de verwarming geschoven en de ren is ook iets anders. Ze gaan overigens gewoon overdag in de ren als ik er ben, 's nachts gaan ze terug in hun hok. En in de zomer mogen ze overdag lekker buiten.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:03

Ach gut, helemaal in de stress := Mooie kleur heeft hij.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 15:12

Hij snapt inmiddels wel hoe hij naar de kooi terug moet hoor. Wel op zijn eigen (aparte) manier :') Hij springt eerst tegen 't tentje aan en dan zo erin, de muts. Bedankt :) Kleurtje is waar ik het eerst op viel.