Hallo iedereen 
Sommigen zullen gelezen hebben dat ik druk op zoek was naar een vriendje voor ons beertje Björn. Helaas had ik een hoop pech. Er waren 2 beertjes die ik héél leuk vond. Voor nummer 1 was ik te laat. En zijn broertje kwam al gauw in optie. Ik had nog een derde op het oog, maar deze bleek toch nét iets te oud te zijn om te koppelen.
Ik baalde enorm en heb overal gezocht maar vond die ene caaf toch altijd nét niet. Of het was te ver weg. Na veel gemail naar fokkers enzovoort, kreeg ik plots een mail dat mijn 2de optie terug vrij was! Ik énorm blij en zien of mijn vriendin hem nog altijd kon ophalen..
... dus deze lieve man kwam op Valentijn mijn hartje stelen
Zijn naam is Launo, hij is een CH Teddy sable zilvervos magpie met mooie vuuroogjes. Het grappige is dat ik geen fan ben van rode oogjes, maar bij hem.. *zucht* denk dat ik gewoon verliefd ben op deze knappe vent! Hij is geboren op 15 januari.
Hij woont hier dus nu al 4 daagjes en is echt een blij hoopje vacht.
Hij doet me vaak enorm lachen met zijn gekke acties. Heerlijk ook als hij door de ren zit te racen.
Vandaag heb ik besloten om hem eens op de gevoelige plaat te zetten aangezien er mooi licht was. Mijn camera is niet echt ideaal voor foto's binnen, maar ze zijn toch nog redelijk gelukt. Hij was enorm flink ook tijdens foto's maken. Poseert als een echt model!

En samen lekker eten met zen vriendje.

Muts
Gelukkig heeft hij inmiddels al door hoe hij in de kooi geraakt. Let overigens vooral niet op men Engels (en taalgebruik
) was aan 't Skypen met men vriend.

Sommigen zullen gelezen hebben dat ik druk op zoek was naar een vriendje voor ons beertje Björn. Helaas had ik een hoop pech. Er waren 2 beertjes die ik héél leuk vond. Voor nummer 1 was ik te laat. En zijn broertje kwam al gauw in optie. Ik had nog een derde op het oog, maar deze bleek toch nét iets te oud te zijn om te koppelen.
Ik baalde enorm en heb overal gezocht maar vond die ene caaf toch altijd nét niet. Of het was te ver weg. Na veel gemail naar fokkers enzovoort, kreeg ik plots een mail dat mijn 2de optie terug vrij was! Ik énorm blij en zien of mijn vriendin hem nog altijd kon ophalen..
... dus deze lieve man kwam op Valentijn mijn hartje stelen
Zijn naam is Launo, hij is een CH Teddy sable zilvervos magpie met mooie vuuroogjes. Het grappige is dat ik geen fan ben van rode oogjes, maar bij hem.. *zucht* denk dat ik gewoon verliefd ben op deze knappe vent! Hij is geboren op 15 januari.
Hij woont hier dus nu al 4 daagjes en is echt een blij hoopje vacht.
Hij doet me vaak enorm lachen met zijn gekke acties. Heerlijk ook als hij door de ren zit te racen.Vandaag heb ik besloten om hem eens op de gevoelige plaat te zetten aangezien er mooi licht was. Mijn camera is niet echt ideaal voor foto's binnen, maar ze zijn toch nog redelijk gelukt. Hij was enorm flink ook tijdens foto's maken. Poseert als een echt model!

En samen lekker eten met zen vriendje.

Muts
Gelukkig heeft hij inmiddels al door hoe hij in de kooi geraakt. Let overigens vooral niet op men Engels (en taalgebruik
) was aan 't Skypen met men vriend.
Mooie kleur heeft hij.
Hij springt eerst tegen 't tentje aan en dan zo erin, de muts. Bedankt