Waar ik naar op zoek ben is een da voor mijn kater. Wat ik belangrijk vindt is dat de da ook goed uitleg of onderbouwing kan geven voor bepaalde keuzes. Daarnaast is het voor mij van belang dat er de ruimte is voor overleg/discussie. Ik heb nu al bij meerdere dierenartsen gemerkt dat ze bang zijn om mijn kater op te pakken. Dit is erg vervelend, omdat ze op deze manier graag vaak het gebit of andere dingen overslaan. Tevens is hij niet agressief, maar pakt de dichtstbijzijnde persoon graag even om zich aan vast te klampen. Tot slot wil ik graag voor de consult kosten niet al te veel betalen. €50,00 aan consult om alleen even de standaard dingen te checken is naar mijn mening belachelijk. De andere kosten interesseren mij niet dermate erg.
Hebben jullie dierenartsen in de omgeving van Rotterdam waar jullie fijne of slechte ervaringen mee hebben? Graag ook enigszins onderbouwd.
Alvast bedankt!

was wel in het weekend. Hondlief had toen chocola gegeten. Na een telefoontje kreeg ik duidelijke instructies en ben toen die kant op geraced. De deur stond open dus kon gelijk naar binnen rennen. Echt top geholpen! Toen had ik DA van der Kolk, een super aardige vrouw maar wat voorzichtiger dan Marinus.
Toen mijn Oll een maagdilatatie had op vrijdagavond konden we direct komen, is er heel adequaat en snel gehandeld waardoor we na anderhalf uur ofzo de praktijk weer konden verlaten met een leeggepompte hond.