ik heb 3 katten en geen kattenluik. normaal zorgt mijn broer er overdag voor dat ze afwisselend buiten en binnen kunnen maar vandaag was mijn broer er niet dus heb ik ze vanmorgen in de garage gedaan zodat ze niet de hele dag buiten moesten zitten (ze moeten in de garage als we niet thuis zijn).
in de garage staat dus ook onze diepvriezer...die ik van morgen per ongeluk niet goed dicht heb gedaan.
toen ik daarnet thuis kwam en mijn fiets in de garage wou zetten hoorde ik een heel irritant en hoog gepiep.. dat was dus onze diepvriezer die waarschijnlijk uren aan een stuk heeft staan piepen!!!
en daar hebben mijn katten die vlak naast de diepvriezer slapen uren naar moeten luisteren
toen ik een van mijn katten ging aaien deed ze heel raar en ze blies naar mij (dat doet ze nooit!)
ik vind het echt vreselijk!!! en ik voel me super slecht

.
joh, t zijn katten die zichzelf ook warm kunnen houden. Koop ze om met wat lekkers en dan zijn ze zo weer je beste vriend
Je bent een goede katteneigenaar, maak je geen zorgen! Kan iedereen gebeuren hoor!
lekker een snoepje geven en de volgende keer kijken of je diepvries nog in orde is voordat je de katten daar laat
(hahah wat is mijn titel overdreven
)