Pas 4 jaar was ze, maar op door de Wobbler. Gepijnigd bij datgene wat ze het liefste deed, rennen.
Acupunctuur werkte niet en de enige oplossing was haar van de pijn te verlossen.
Maar man, wat doet dat pijn zeg, om een 4 jarige hond die nog zo graag wil maar niet meer kan te laten gaan.
Onze andere Dog, Maji, raakte haar schaduw kwijt waarin ze zo graag liep. Want waar Jua ging, daar ging Maji.
Zij heeft het ook moeilijk gehad met het wegvallen van Jua. Ineens was haar voorbeeld weg.
Om haar gelukkig te houden hebben we besloten een pup erbij te nemen, dat werd doggenpup Jagger.
Nu, een jaar later, is Jagger net een jaar oud en gaat het goed, al zie je aan Maji dat ze haar plek als
'voorbeeld' maar lastig vind en haar schaduw mist..
Ondanks dat het al zo'n tijd geleden is, kan ik nog steeds moeilijk de laatste foto's bewerken.
Toch wil ik graag nog een laatste keer de mooiste foto's van Jua op bokt laten zien.
† Jua Grace Annemirena
Duitse Dog teefje van 6 september 2009

De laatste wandeling met mijn vriend en de honden samen..

En zoals we was, altijd dollen, in d'r eentje of met Maji samen

En ze was een geboren model

En nu, een jaar later heeft Maji een nieuwe vriend, een nu net 1 jarig reutje genaamd Jagger.
En ondanks dat ze niks met elkaar te maken hebben, vertoont hij de opvallende trekjes van Jua ook.

Ik mis je meisje!