Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gentlegiant schreef:Janine1990 schreef:Ik dacht dat hij onzindelijk gedrag vertoonde...
Als je het letterlijk bekijkt klopt dit ook![]()
Lekken heeft als nederlands en limburgs namelijk dezelfde betekenis
drawerlover schreef:Haha ja sorry hoor kan er niets aan doen dat ik Limburger ben. Nouja ik zeg er wel wat van maar mijn ouders dus niet. Maar waarom zou hij het dan doen?? Is her territorium afgeven of gewoon dat hij die mand lekker vind ofzo??
drawerlover schreef:Wij wandelen in de winter niet zoveel met de hondjes. We laten ze dan gewoon buiten maar dat vind Max nooit zo leuk en die gaat ook bijna niet naar buiten. In de zomer gaan we wel altijd wandelen met de hondjes. Dus misschien is het inderdaad verveling. Ja ik begrijp ook wel dat hij zo doet maar je mag hem ook niet aan de pootjes komen. Of als hij speelt met een speeltje mag je daar ook niet aankomen. Max heeft de kapper onder het knippen al genoeg keren een wondje gebeten of zelfs meerdere. De laatste keer ging mama mee en ze kwam huilend van de kapper af. Max doet daar echt heel agressief. Hij gromt en blaft en bijt zo veel en zijn ogen worden gewoon rood en vallen er dan bijna uit (hij heeft wat te bolle ogen) Hij doet zo agressief dat hij er een hartaanval van kan krijgen. Nu krijgt hij ook elke keer bij de kapper een roesje. En dus bij het kleinste dingetje gaan zijn wangetjes al trillen al wijs je hem alleen maar aan en kom je net wat te dicht bij met je vinger. Als je dan nog lang blijft wijzen heb je zo een wondje in je vinger zitten. En ik geef geen mep maar een klein tikje van he stop eens. Ik sla niet echt hoor. Dat doe ik mijn hondjes niet aan