Afgelopen weekend mijn nieuwe aanwinst opgehaald, langharige Chihuahua Lily! Ze moet nog heel erg wennen, voelt zich gauw alleen maar wat wil je als je nog maar zo kort geleden lekker tussen je broertje en zusje in lag en nu in een onbekend huis zit met nieuwe diertjes. Vandaag geprobeerd wat foto's te maken, ik was alleen dus het was best lastig.. Maar zijn toch wat leuke foto's uit gekomen.
Ach wat een schatje! Best kans dat ze bang blijft zie je namelijk vaker bij langharige chihuahuas. Wij hebben er 4 waarvan 1 langharige en die is zijn hele leven al bang en is nu 10.
Mijn moeder heeft alleen maar langharige chihuahua's (geregistreerd fokker) en er is er maar 1 die bang is.. en die heeft een slecht verleden. De rest zijn allemaal sociale vriendelijke hondjes.
En weer on topic. Ts wat een prachtige pup. Daar ga je vast veel plezier van krijgen.
Lily is alles behalve bang. Super ondernemend. Mijn Jack Russell gromt regelmatig naar haar als ze afstand moet nemen, nou die kleine laat zich niet zo maar uit het veld slaan.