In 2001 begonnen wij een Cattery met onze toenmalige poes Toulouse (Emmy Smugg's Pride), een Heilige Birmaan. We hadden haar als kitten gekocht, lekker op laten groeien en toen ze oud genoeg was gingen we met haar fokken. Toulouse heeft 1 nestje gehad, waar vier kittens uit kwamen. Hiervan bleef één poes bij ons wonen, de andere drie werden verkocht. Deze poes is Mijoux Du Champ Vert. Toen Mijoux volgroeid was lieten we haar dekken en daaruit kwamen drie kittens. Twee katers en een poesje. Wij wilden eigenlijk maar één kater houden, maar hebben ze uiteindelijk allebei gehouden omdat de ene zo mooi was en de ander zo enorm lief.. Deze katers heten Bayonne en Berlioz Du Champ Vert.
Mijoux is uiteindelijk verhuisd naar mijn oma. Dit omdat ze niet meer samen ging met Bayonne en Berlioz. Ze bleef ze 'aanvallen' en naar ze blazen etc. Zelf had ze geen rust. Dus dit was het beste voor haar.
Toulouse is helaas vorig jaar overleden vanwege nierfalen.

En nu.... Tsja... Het begon weer te kriebelen! We hebben alleen Berlioz en Bayonne nog. We zijn meer katten gewend in huis! Hoewel Bayonne en Berlioz echt onwijs lief en aanhankelijk zijn.
Een kitten erbij.. Dat zou wel héél leuk zijn!
Eerst wat rond gezocht op internet. Een Maine Coon leek ons heel erg leuk! Dus een beetje rond gezocht, nog niet echt met de bedoeling een kitten te kopen. Maar door al deze foto's begon het nog meer te kriebelen.... En tsja...
Gister zijn we naar een nestje MC's wezen kijken. Hier waren nog twee poesjes beschikbaar. En wij willen wel graag een poesje!
En het klikte meteen! We hoefde niet eens te kiezen tussen de twee! De kitten koos ons! Meteen lag ze constant bij ons op schoot en bleef ze bij ons in de buurt. Haar zusjes waren wat terughoudender.
Dus ja.. We hebben haar gereserveerd! En ja, het is een duur grapje, maar dat hebben we er dubbel en dwars voor over!
Over 1 maand, 2 weken en 6 dagen komt Sienna bij ons wonen! Yeaah!

Nu natuurlijk waar het topic om draait.... De foto's van Thundercats Sienna!
Wij kunnen niet wachten tot ze 'thuis' komt!

1. Sienna op de bank

2.

3.

4. Zo lief....

5. Spelen

6.

7. In mijn armen

8. Met haar zusjes (rechts is Sienna)

9. Op schoot

10. Té lief

11.

12. De papa van Sienna! (Die is echt énorm groot!)

13. Nogmaals

14. De mama van Sienna! (ook een erg grote poes!)

15.

Oh ik kan niet wachten tot Sienna bij ons komt wonen! En ik ben enorm benieuwd hoe ze uit gaat groeien!