Voorstellen hondenzusjes Toto & Soda

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phiep

Voorstellen hondenzusjes Toto & Soda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 18:27

Na twee jaar hondloos te zijn geweest na het overleden van mijn prachtige meisje Coco zijn er op 19 februari twee kruising Teckel/Maltezer hondenzusjes geboren, die voorbestemd waren om mijn nieuwe metgezellen te worden.

Eind april zijn ze bij ons komen wonen wat in het begin best spannend voor ze was (nieuwe mensen, nieuwe omgeving, weg bij mama), maar ze sloegen zich er dapper en nieuwsgierig doorheen. Hiernaast hebben ze in één week de regel geen honden op de bank compleet aan diggelen gescheurd en nu liggen ze zoals altijd heerlijk bij mij op de bank.

Altijd in elkaars gezelschap konden ze natuurlijk de aller normaalste zusjesruzies hebben, maar snel daarna lagen ze ook alweer bij elkaar én over elkaar heen te slapen. Bovendien zijn het twee doerakken en willen ze alles in hun bekjes houden, vooral Soda waardoor er al heel wat in huis gesneuveld is, maar dat hoort erbij. Voor de rest zijn het twee slimme, lieve, iets wat onzekere, waakse (zeker weten) hondenmeisjes die elke dag een glimlach op mijn gezicht toveren.

Toto

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Soda

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Karin

Re: Voorstellen hondenzusjes Toto & Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:41

Wat een leuke hondjes.
Zo verschillend in uiterlijk maar toch zusjes echt leuk.