Sky_As we hebben ze nu 's nachts inderdaad ook apart, ook omdat we nog moeten controleren of de oude goed plast. Het liefst hebben we ze alleen 's nachts niet apart, de ruimte waarin de kleintjes nu zitten 's nachts is daar namelijk niet heel geschikt voor en ze krabben de deur open zodra ze iets horen. Niet zo fijn als je net mooie nieuwe deuren hebt
.
De oude hebben we liever 's nachts bij ons, dat is hij ook gewend.
elenaMM77, dat is wel een goede eigenlijk. Ik zal m'n vader eens lief aankijken, al twijfel ik of het de eerste keuze zal zijn. Als er echt iets aan de hand is gaan we namelijk wel altijd naar een dierenarts, maar met minder dringende problemen probeert hij het altijd eerst zelf uit te zoeken.
We dachten zelf inderdaad ook aan zijn straatverleden. Ze zijn namelijk weggevangen bij een vuilnisbelt. Waarschijnlijk is hun moeder ook dood en hebben ze dus zelf eten moeten zoeken. Hij was ook toen we hem net kregen al groter dan z'n zusje.
tanjaatjuhh, ziet er goed uit, ik ben bang dat het niet werkt.. De oude eet namelijk echt niet als ze in de buurt zijn, hij wil ook niet bij ze in de buurt komen. Wanneer we hem z'n eten geven achter een glazen deur ( we hebben erg weinig afsluitbare ruimtes helaas), blijft de kleine er tegen aan duwen en gaat echt op wacht liggen.
edit: blinni, ik ben bang dat dat inderdaad de oplossing is. Hoe lang duurde het voordat jullie kat het doorhad?
Ons oudje is namelijk al een keer bijna gestorven, door de bloedarmoede was hij heel snel afgevallen. En we willen 'm echt nog niet kwijt!