Basset Fauve de Bretagne eigenaren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Basset Fauve de Bretagne eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 20:51

Hallo bokkers!

Dit is mijn allereerste topic die ik open, dus mocht ik iets fout doen of hem verkeerd hebben neergezet dan hoor ik het graag ;)

Ik was benieuwd of er hier op bokt ook eigenaren zijn van het hondenras Basset Fauve de Bretagne. Onze fauve heet Binoche en ze is nu 4 jaar oud. Hiervoor hadden we een labrador, dus dit ras was in het begin wel even wennen :D Maar we hebben allemaal ons hart verloren aan haar. We hebben Binoche gelukkig zo goed onder controle dat ze los kan lopen, met uitzondering van het bos, daar gaat ze achter de herten/konijnen aan. Dat ze zoveel los kan lopen is vrij uniek als ik de berichten op de Fauven facebook mag geloven... :o Af en toe heeft onze Binoche ook nog wel haar streken, zo gaat ze soms ineens achter een mountainbiker aan..oeps... Maar verder is het een heerlijk lief, rustig hondje :D
Dus, zijn er nog meer bokkers met een Fauve of kruising hiervan? Wat doen jullie ermee? En wat voor streken heeft jullie fauve? :D Een foto erbij is natuurlijk altijd leuk! :)
Hieronder onze Binoche:

Afbeelding

In de boot :D

Afbeelding

Standfoto in de sneeuw.

Afbeelding

Klaar voor de plukker ;)

Afbeelding

En als laatste... een foto die mij ontzettend veel waard is. Binoche met poes Fleur, welke nu bijna 2 jaar terug overleden is door een aanrijding. Binoche en Fleur waren hele goede vriendjes van elkaar, speelden samen, sliepen samen... Deze foto komt nog een keer uitvergroot aan de muur <3