En dat kan als ik het goed heb uitgerekend
vroeger ook een aquarium gehad maar dat was eigelijk gewoon marteling voor die beestjes, en dat had niet gehoeven helaas
ik heb alles opgezocht en kom op dit kostenplaatje uit:
-ik kan een 125L voor 25 krijgen zonder licht helaas maar heb een erg handige vader
-verwarming 15€
-binnenfilter 15€
-stuk slang om water te verversen 7€
-voer 3€ PM
-bodem 5€ PM
-plantjes 20€ P 2 maand
-watertest 10€
-decoratie eerst 10€
het zou dus uitkomen op 95 en tijden het indraaien verdien ik dan zoiezo nog meer met bijbaantjes
zou dit een goeie inschatting zijn?
Ik heb al een mooi rustig plekje op mijn kamer gevonden waar de zon met geen mogelijkheid kan komen en het verst van de deur vandaan.
Ik zou deze vissen er in willen:
-5 guppen (M)
-2 algeneters ( nog niet overuit welke ideeen?)
En dan als het aquarium stabiel is ga ik opzoek naar was moeilijkere vissen en zo hoop ik dan na een tijdje een mooi bevolkt aquarium te hebben
Het is absoluut niet de bedoeling om jongen te krijgen!
Zouden jullie me dan nog iets aanraden voor later?
Alvast bedankt!
vroeger ook een aquarium gehad maar dat was eigelijk gewoon marteling voor die beestjes, en dat had niet gehoeven helaas
ik heb alles opgezocht en kom op dit kostenplaatje uit:
-ik kan een 125L voor 25 krijgen zonder licht helaas maar heb een erg handige vader
-verwarming 15€
-binnenfilter 15€
-stuk slang om water te verversen 7€
-voer 3€ PM
-bodem 5€ PM
-plantjes 20€ P 2 maand
-watertest 10€
-decoratie eerst 10€
het zou dus uitkomen op 95 en tijden het indraaien verdien ik dan zoiezo nog meer met bijbaantjes
zou dit een goeie inschatting zijn?
Ik heb al een mooi rustig plekje op mijn kamer gevonden waar de zon met geen mogelijkheid kan komen en het verst van de deur vandaan.
Ik zou deze vissen er in willen:
-5 guppen (M)
-2 algeneters ( nog niet overuit welke ideeen?)
En dan als het aquarium stabiel is ga ik opzoek naar was moeilijkere vissen en zo hoop ik dan na een tijdje een mooi bevolkt aquarium te hebben

Het is absoluut niet de bedoeling om jongen te krijgen!
Zouden jullie me dan nog iets aanraden voor later?
Alvast bedankt!