Voor de mensen die ons nog niet kennen wij zijn de hondjes van Drawerlover. Wel eventjes een waarschuwing. We houden namelijk heel veel van smileys
Nou we hebben weer een shootje met ons baasje gedaan en daarna hebben een groot koekje en wat brokjes gekregen
Nou laten we maar snel beginnen. We beginnen met mij!! Ik ben Sies en ik ben de jongste maar de grootste
- Citaat:
Naam: Sies
Leeftijd: 5 jaar
Ras: Engelse Basset (hound)
Karakter: lief, klunzig, puberhond, lui, dom
Wat gebeurt er??

O wacht moet ik een pootje geven?? Dan zal ik vast een koekje krijgen!

Sorry hoor maar soms heb ik gewoon geen zin om mijn hoofd neer te leggen als ik slaap

Is dit beter?

Dit kan ook fijn zijn hoor

Oké Sies aan de kant want ik kom eraan! Ik ben Max en ik ben fotogenieker hoor
Ik ben de kleinste en de oudste. Sterker nog ik ben al zowat een opa maar dat geeft niet weg dat ik niet meer kan poseren voor foto's. Kom laten we beginnen
- Citaat:
Naam: Max
Leeftijd: 8 jaar
Ras: nou eigenlijk van alles maar het meest een Shi Shu
Karakter: lui, rustig, snel boos, kalm, lief
Beginnen met een close up. Kun je me goed zien

Opeens voel ik me groot

Jahoor ik geef braaf een pootje

Ik voel me net een koning

Eventjes uitrekken

Halloo

Eventjes zitten

Ook samen zijn we mooi

En nog een foto van alle foto's als finishing touch

We vonden het weer heel leuk! De foto's zijn met de iPad van ons baasje gemaakt omdat dat de beste kwaliteit camera is die ze heeft zegt ze. Maar ze is bijna jarig dus wie weet wat ze nog gaat kopen en krijgen
Sorry voor de Edit dat moest even van ons baasje omdat haar ouders aan het zeuren waren ofzo dat weten we niet precies. We hopen dat jullie het leuk vonden en reactie's vinden we ook heel erg leuk!
Het kan zijn dat de foto's door het uploaden wel slechtere kwaliteit hebben gekregen maar dat vinden wij niet erg
Doeii!!