Zei nog tot vanmiddag woefies, en ging niks vermoedend naar mijn week toe.
Mijn vriend apte nog, ze waren lekker wild weer in huis.
Hij doet ze altijd een aantal uur later in de bench, waar ze altijd met ze 2e holletjes groeven in de dekens, en dan samen in sliepen...
Van uit werk reed ik gelijk naar huis, toen ik beneden mijn deur open deed, hoorde ik mijn andere hondje heel erg blaffen / piepen.
Ik roepte nog doe is ff rustig aan ben onderweg..
kwam binnen, en ze lag stil.. heel stil, roepte nog Lizey word is wakker
Toen besefte ik ineens wat er aan de hand was
lisje was er niet meer...Gelijk mijn andere hond uit de bench getrokken, die eerst mee naar buiten genomen.
Arme beestje was helemaal over de toeren, trillen, janken, ze zat onder de ontlasting..
En ik? Heb alles bij elkaar geschreeuwd en gehuild, heb als eerste mijn moeder opgebeld, die kwam naar me toe.. mijn vriend was ook al onderweg..
Savonds heb ik mijn kleine meisje naar Nootdorp het dieren crematorium gebracht, waar ze gecremeerd zal worden..
Hoe ze is overleden, is me een raadsel.. ik vermoed een hartaanval, epileptische aanval hersenbloeding ect in die richting..
Ze lag er wel heel vredig bij, met haar oogjes dicht
Maar nu.. blijft mijn beagle alleen achter, ze is helemaal de tel kwijt..
Plast in huis, is zenuwachtig.. rent constant heen en weer..
Ik laat dr maar gaan, laat haar vaker uit, heb gister een mega zak botjes gehaald, nieuw kussen voor in de bench.
Laat haar vooral weinig alleen, en gaat dan ook mee naar me werk..
Hebben jullie nog tips, hoe ik daar hier het beste in mee kan trekken?
Ze zijn 4 jaar dag en nacht samen geweest, aten samen, speelden samen, sliepen samen, echt alles samen..