Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Waarom hebben ze de roedelleider uit de groep getrokken en niet de orde-verstoorder?
De roedel is nu de leidinggevende kwijt en logisch dat daar nu een berg onrust is...
secricible schreef:Waarom hebben ze de roedelleider uit de groep getrokken en niet de orde-verstoorder?
De roedel is nu de leidinggevende kwijt en logisch dat daar nu een berg onrust is...
Rubber_Duck schreef:secricible schreef:Waarom hebben ze de roedelleider uit de groep getrokken en niet de orde-verstoorder?
Dit vraag ik me ook af.. Geen ervaringen mee maar het eerste wat opvalt.
Verder: de honden zijn nu 5? De 'kinderen' ? Hoeveel ruimte hebben ze? Om zich af te zonderen?
_Ashii_ schreef:Ik denk inderdaad zoals vaker vernoemd dat de roedel een nieuwe leider is het testen zeg maar. Pa is inmiddels toch al wat ouder en jongeren willen kijken wie Pa nu kan overmeesteren om de roedel over te nemen.
Wat me ook als eerste opviel is dat ze inderdaad de Alfa uit de roedel halen.. nooit doen! Zo verstoor je de hele hiërarchie
Klinkt stom maar ze moeten het zelf oplossen eigenlijk.
Rindin schreef:_Ashii_ schreef:Ik denk inderdaad zoals vaker vernoemd dat de roedel een nieuwe leider is het testen zeg maar. Pa is inmiddels toch al wat ouder en jongeren willen kijken wie Pa nu kan overmeesteren om de roedel over te nemen.
Wat me ook als eerste opviel is dat ze inderdaad de Alfa uit de roedel halen.. nooit doen! Zo verstoor je de hele hiërarchie
Klinkt stom maar ze moeten het zelf oplossen eigenlijk.
Ik vind dat idd logisch, maar ik snap het ook wel. Die beesten zijn meedogenloos, pa zou het afleggen tegen de sterke, jonge honden en dan moet je als eigenaar toekijken hoe hij opgekauwd wordt?
Joscaa schreef:Nouja, we kunnen nu natuurlijk allemaal wel negatief gaan doen, maar het is 5 jaar gewoon probleemloos gegaan en TS vraagt voor een oplossing 'hoe nu verder'.
vencedor schreef:Ik verbaas me wel weer over de reacties. Als ze in een klein apartement zouden wonen, of in een drukke buurt woonden en af en toe blokje om gingen was het niet goed geweest. Nou hebben die dieren zee van ruimte in mijn ogen, veel meer dan de gemiddelde hond is het ook niet goed?