Sinds vorige week maandag is ze niet meer thuis gekomen
Normaal ging zelf elke ochtend naar buiten standaard voor het raam zitten en mauwen ik wil naar buiten. Alleen als het erg slecht weer was hield ik haar binnen. Dan was ze even nukkig maar ging vervolgens lekker in de paal liggen slapen. Maar maandag was anders ze zat maar bij het raam en klaagde voluit. Vond het weer niet zo lekker dus vond het onnodig dat ze haar ronde ging wandelen. Dit keer gaf ze niet op ze bleef maar mauwen en mauwen... "nou zeurkous dan ga je even naar buiten zelf weten want het is nat buiten"
Maar deze dag verliep niet zoals anders... normaal kwam ze altijd terug lag ze buiten nog even op de stoel en kwam ze voldaan weer binnen om te eten en te slapen. Nu maandag geen Moos....
Oke zei ik tegen mezelf misschien is ze even een ommetje aan het maken aan het schuilen ze zal er vanavond wel zijn..... Geen Moos
De dagen volgen.... ochtend avond... geen Moos
heb al rondes gelopen plaatsen bezocht waar ik haar ooit wel eens tegenkwam niks
Asiel gebeld oproepje bij amivedi dierenartsen gebeld en zelfs de gemeentewerf waar ze de overleden poesjes heen brengen.... Nergens is mijn meisje
Heb in huis alles al afgezocht schuur ondersteboven alle kasten ondersteboven maar nergens is ze.
Ben zo bang dat ik ze nooit meer terug zie... Het is de afgelopen week ook erg koud geweest en vooral 's nachts
Wil haar zo graag terug ook al is ze overleden.. Deze onzekerheid is echt killing... Word midden in de nacht wakker omdat ik een kat hoor mauwen maar ze is er niet.
! Het is verschrikkelijk als je je beestje moet missen!