Ik zou graag jullie mening/advies/tips willen horen. Ik heb jaren geleden een poes uit het asiel gehaald. Ze was toen 8 maanden en heb haar inmiddels een aantal jaar. Deze dame sproeit en plast met regelmaat in huis
En ik ben het eigenlijk zat
Ze doet het wanneer er niemand bij is en op de meest vervelende plekken (oa. aanrecht) hierdoor is mijn waterkoker en Senseo al naar de Filistijnen.
Eigenlijk, hoe moeilijk ik het ook vindt, wil ik haar misschien laten inslapen. Haar naar buiten doen wanneer ik er niet ben, lijkt mij geen goede optie voor haar want ze is echt een binnenpoes.
Ik heb in totaal 3 poezen waarvan 1 altijd buiten is, komt hier alleen om te eten en gaat weer zijn eigen weg. De andere 2 zijn het liefste binnen.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik ga altijd tot het uiterste (qua zorg) met mijn dieren en daarom voelt het ook niet fijn om er überhaupt er over na te denken.
Maar weet wel dat het zo niet verder kan want de poes is nog maar een jaar of 5.
Wat zouden jullie doen?
Bij veel asiels is de kat nog hun eigendom, dus mocht jij je kat weg willen doen dat ie weer terug moet naar het asiel en mag je ze niet doorverkopen