Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Grit schreef:Ik snap jouw topics niet Cas123. In een maand tijd heb je volgens mij al 4 topics over je cavia's gemaakt en dan vooral over de huisvesting, waarin ook genoeg tips zijn gegeven. En nog geen week geleden schreef je dat je een twee verdiepingenkooi hebt voor je cavia's.
Dus waarom dan weer dit topic?
Saaams schreef:Waarom wil je perse 2 cavia mannetjes? Ik weet niet of het je eerste keer cavia's is maar anders vind ik het geen verstandige keuze. Vind dat je voor mannetjes meer ervaring nodig hebt omdat deze een grotere kans hebben op ruzie. (hoeft niet, kan..)
vrouwke schreef:Ik ben vriendelijk genoeg. Dit is het zoveelste topic van TS over hetzelfde onderwerp in een maand tijd. En dan zijn er nog de vragen per PB waarvan ik nu de informatie in twijfel trek. De tweeverdiepingenkooi die haar cavia's al weken zouden hebben, blijkt er niet te zijn. Ik vind dat een 14-jarige daar op gewezen mag worden.Grit, een beetje vriendelijker mag ook wel.
Cas123 schreef:Grit: ik ga er niet op in. Als jij het teveel vind is dat prima. Andere hebben er geen probleem mee
Cas123 schreef:Ik open even niks meer. Ik merk steeds dat als ik iets vraag het alweer teveel topic's zijn. Niet alleen jij zei dit. Het zijn er meerdere