Vooral in de ochtend is het zó ontzettend mooi, dat je zeker je camera bij moet hebben
. Erg leuk, zo bij mij om de hoek 
Veel mensen fietsen zomers een rondje op de dijk, en blijven kijken bij Keent. Ook ligt er een pad door het natuurgebied heen, maar ik was met de auto en te lui om te lopen
Het is ook lange route om te lopen. En eígenlijk moet ik eens met zonsopkomst de dieren gaan fotograferen maar dat komt nog wel 
Deze foto's zijn rond ±11.00u gemaakt, dus als de zon opkomt is het er nog veel mooier
Dit keer liepen er helaas geen paarden in 't zicht. Maar ik had geluk met de strakblauwe lucht, en het water die dat mooi weerkaatste!
1. Een en al rust.

2. Gezellige boel

3. En als je je omdraait zie je dit
Daar hing de dauw nog mooi boven de grond.
4.

5. Panorama

6. En even heel iets anders wat ik persoonlijk wel tof vind
Maar daar moet je natuurlijk van houden.
Wat misschien wel leuk is om te melden! Vorig jaar heb ik meegedaan met de fotowedstrijd van reisorganisatie Kras 'De mooiste vakantiefoto 2013'. En ja, ik heb gewonnen in de categorie natuur, met een foto van Keent. Super veel foto's waren er ingezonden uit afrika en alle andere mooie landen. En ik win met Keent
Was wel heel leuk! Dit was de foto, gemaakt bij zonsopkomst:7.

Bedankt voor het kijken! En mocht je ooit in de buurt zijn is een bezoekje (met je camera) het zeker waard