Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoeven ze niet persé ziek van te worden, kan ook alleen niezen zijn. Dit is echt wel besmettelijk, dus gewoon even langs dierenarts

Maaaarije schreef:Mijn kater deed het denk ik met opzet. Hij zou vrijdag voor castratie en woensdag begon hij met niezen.
Dus de castratie is uitgesteld toen.. soort schoolziek denk ik![]()
Je kunt altijd voor je eigen idee morgen even met je DA bellen.
Kan natuurlijk ook niesziekte oid zijn.
SAKKIA schreef:Maaaarije schreef:Mijn kater deed het denk ik met opzet. Hij zou vrijdag voor castratie en woensdag begon hij met niezen.
Dus de castratie is uitgesteld toen.. soort schoolziek denk ik![]()
Je kunt altijd voor je eigen idee morgen even met je DA bellen.
Kan natuurlijk ook niesziekte oid zijn.
Zo kunnen katten niet denken. Hij zal vast geniesd hebben voor die tijd, maar dat was geen opzet bij hoor![]()
Ik zou het even aankijken zolang hij nog goed eet en drinkt en niet ziek oogt.
je zou altijd de DA even kunnen bellen voor telefonisch overleg.
Plant weg gedaan en het niezen was over.
Dat was op zaterdag dus toen naar een andere DA gegaan, die heeft hem antibiotica gegeven. 's Avonds kon hij al veel beter ademen en na een kuur van een week was het heel snel over. Dus zolang hij nog door zijn neusje kan ademen zou ik het ook nog even aankijken!
). Maar hij bleef wel spelen en wilde ook wel heel graag eten.
Ineke2 schreef:Ik ben zelf net weer thuis na een acute blinde darmontsteking. Spoedoperatie gehad, maar het gaat goed gelukkig. Rotding is eruit en nu herstellen.
Poezebeest niest nog steeds maar lijkt wel wat minder erg. Hou hem uiteraard nog steeds in de gaten.