Wandelvakantie met hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ostra

Wandelvakantie met hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 17:29

Hey mede hondeneigenaren op bokt.
Ik heb een Heidewachtel teefje van iets meer dan een jaar.

Voordat ik de hond had ging ik altijd op wandel vakantie in Duitsland, Oostenrijk, en Engeland.
Bij die vakanties liepen we ( mijn moeder ging ook mee ) lange afstanden in mooie natuurgebieden, liefst berggebieden waarbij we elke nacht in een ander bed and breakfast of hotel sliepen, dat vond ik altijd super leuk.

Nu zijn we vorig jaar alleen in Nederland op vakantie geweest met de hond omdat ze nog best klein was.

Ze is vandaag ingeënt, ook gelijk tegen rabiës zodat ze ook mee kan naar het buitenland. We hebben nog van die trein kaartjes van het Kruidvat en daarmee gaan we binnenkort met de trein reizen met de hond. De metro en de bus kent ze en vindt ze prima, in de trein is ze nog nooit geweest maar ik verwacht geen problemen. Anders is natuurlijk een lange reis naar het buitenland, hebben jullie hier ervaring mee?

En hebben jullie ervaring tipse en trucks voor wandelvakanties in het buitenland, ik zoek dus niet een huis maar een tocht. Alvast bedankt voor het doorlezen van het hele verhaal :D