Mijn arme lieve schildpadje Vicktor heeft me goed laten schrikken net
Zoals altijd zit hij ergens onder of verscholen in zijn aquarium.. hij is namelijk een muskusschildpad en die zitten graag veel in het water.
Maar een half uurtje geleden kon ik hem echt nérgens vinden.. alles aan de kant geschoven, maar geen Vicktor.. de schrik sloeg me om het hart want ik heb drie katten. Alhoewel hij een dakje heeft van gaas en de katten er eigenlijk niet bij zouden kunnen was ik er bang voor dat ze hem toch opgegeten hadden!
Ben toen snel naar beneden gerend om te vragen of er iemand op mijn kamer was geweest en de deur per ongeluk open hadden gelaten, maar er was niemand geweest!
Ik weer gauw naar boven, til ik een van de (nep) stenen op (die hol zijn), zit Vicktor erin!! Helemaal slap en beduust heb ik hem gauw op zijn Turtle Dock gelegd.. hij was meer dood dan levend :'( liet zijn kopje hangen en ademde heel zwaar..
Moest van mijn ouders toch even eten en heb hem even met rust gelaten..
Toen ik net terug kwam kwam zijn kopje wel weer af en toe omhoog en hij had zijn achterpootjes zelf ingetrokken.. Ben me zo geschrokken :'( mijn lieve kleine Vicktor...
Hoe hij erin gekomen is, geen idee.. heb die stenen al zolang hij bij mij is. En heb nog nooit gemerkt dat hij eronder ging graven ofzo.. zal gauw even kijken voor een alternatief want dit wil ik niet nog een keer

Linkje; zo zat hij net.. nu tilt hij zijn kopje wel weer op gelukkig..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T86U3GFI.jpg
Heeft iemand dit ooit eerder gehad of nog tips wat ik voor hem kan doen?
dat ken ik niet bij hem haha eeuwig hongerig en super druk...