Onze hond is stapelgek op sneeuw en speelt met dit weer liefst de hele dag buiten. Met de katten ligt dat wel anders

We hebben één kattin en twee jonge katers (+- 1 jaar), die via de berging onbeperkt binnen en buiten kunnen. De kattin en jongste kater zitten liefst de hele dag buiten en zien we eigenlijk enkel 's avonds bij het eten geven, de oudste kater zit eigenlijk altijd binnen en loopt liefst de hele dag achter ons aan, gaat hoogstens eens buiten om even te plassen.
Maat met dit weer liggen ze plots alledrie lekker op de bank. Ze hebben er dus helemaal niks mee. Voor de katers is het ook de eerste keer dat ze sneeuw zien. Gisterenochtend besloot ik om onze binnenkater eens buiten te zetten om te kijken wat ie deed. Ik ging helemaal stuk
ik zette hem op het trapje in de sneeuw en de eerste paar minuten stond hij daar verstijfd, durfde niet te bewegen. Uiteindelijk stapte hij wel een rondje door de tuin, z'n poten héel hoog opheffend om vervolgens heel zielig miauwend naar mij terug te keren
geen succes!Nu zie ik ook veel foto's van katten van kennissen die wel vrolijk in de sneeuw spelen. Hoe zit dat bij bokkers?