Carnis hondenvoer ervaring?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aidenn

Carnis hondenvoer ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 13:33

goedenmiddag bokkers

ik voer mijn pup nu al paar weken Carnis honden voer , en ik heb tot nu toe een hele positieve ervaring gehad, maar dan hoor ik weer van anderen dat hun hond hele maal aan de schijt raakt, en mijn vraag is dus of het nou goed voer is voor een pup, Petsplace zij van wel, ik heb het voer gekozen omdat er weinig eiwit in zit , zodat de heupen van mijn pup niet naar de klote gaan als hij te snel groeit.

dus ik zou graag jullie ervaring willen horen over het voer,

alvast prettige feestdagen! :)

Aidenn

Re: Carnis hondenvoer ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 13:45

niemand?

Mona2008

Re: Carnis hondenvoer ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 13:56

Als jou pup daar goed op doet, dan maakt het toch niks uit wat een ander er van vind?
Onze honden krijgen, Tamro ,Lotgering, Smuldier, Duck, etc etc daar zijn ook wel sommige mensen op tegen, en een ander tevreden over. maw van elke merk vind je wel iemand die geen goed woord over heeft over desbetreffende merk, zou je daar naar luisteren, vind je nooit geen voeding voor je hond.
Lekker blijven voeren, als jij tevreden bent, en jou pup het er wel goed op doet!

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 19:01

Mona2008 schreef:
Als jou pup daar goed op doet, dan maakt het toch niks uit wat een ander er van vind?
Onze honden krijgen, Tamro ,Lotgering, Smuldier, Duck, etc etc daar zijn ook wel sommige mensen op tegen, en een ander tevreden over. maw van elke merk vind je wel iemand die geen goed woord over heeft over desbetreffende merk, zou je daar naar luisteren, vind je nooit geen voeding voor je hond.
Lekker blijven voeren, als jij tevreden bent, en jou pup het er wel goed op doet!

wat mensen er van vinden maakt mij ook niet uit , maar het is meer welke ervaringen mensen er mee hebben gehad, bijv of hun hond ineens darm klachten kregen enzo, en of het voer wel zo goed is als de dieren winkel beweeert